Gå til innhold

Ned 10 kg til påske


Gjest Hanifa

Anbefalte innlegg

Det er lurt med både karbo og proteiner både før og etter trening, jeg tar bestandig en frukt og en shake før og etter trening:) ja snart klart for veiing i dag, nervøs men håper det går min vei:)

 

Lykke til på veiing! Gleder meg til å høre hvordan det gikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar
Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Dårlig uke her......... ikke noe trim så langt, feber i 2 dager og fortsatt slakk i strikken.

Ikke ork til hverken planlegging eller nøye registrering, så dette går dårlig.....

 

<_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig uke her......... ikke noe trim så langt, feber i 2 dager og fortsatt slakk i strikken.

Ikke ork til hverken planlegging eller nøye registrering, så dette går dårlig.....

 

<_<

 

Gooood bedring:) vi er flere i samme båt, slått ut av forkjølelse her og:(

Vi må bare ta igjen trening når vi blir friske.. Så får vi bare gjøre det beste vi kan utfra situasjonen når det kommer til mat:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok den fasen mange faller av... Vekten går ikke ned (men faktisk OPP for noen av oss), og det hele føles litt meningsløst... Men vi må bare holde ut. Om et par uker er det kanskje VI som kan skrive at vekten suser nedover! Og så må vi være realistiske! Det er 7 uker til påske, så for min del er det ikke realistisk å nå målet vi satte oss med 10 kilo ned. Men hva så??! Ned er ned, og nå er målet mitt mest mulig ned til påske!

 

Jeg har prøvd å ligge på 1300 kal til nå, og det har gått noenlunde greit. Men noen dager er jeg oppe i 1500. Tidligere har jeg fortvilt litt over netopp det, men jeg leser at noen av dere andre øker litt så jeg skal prøve å ha et litt mer avslappet forhold til akkuart det.

 

Nå skal jeg finne frem den gamle kursboken og la meg inspirere av oppskifter. Lage en matplan med variasjon, og handle inn stort til helgen.

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Gooood bedring:) vi er flere i samme båt, slått ut av forkjølelse her og:(

Vi må bare ta igjen trening når vi blir friske.. Så får vi bare gjøre det beste vi kan utfra situasjonen når det kommer til mat:)

Lykke til!

 

 

 

Ja, vi får satse hardt igjen når vi kommer oss ovenpå. Spiser for lite noen dager, og fyller på med drittmat andre dager...... Ikke så mye over det jeg skal ha, men kjennest ikke bra ut lell.

 

Men legetime go blodprøver på fredag, kanskje jeg får svar på om det er noe som herjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok den fasen mange faller av... Vekten går ikke ned (men faktisk OPP for noen av oss), og det hele føles litt meningsløst... Men vi må bare holde ut. Om et par uker er det kanskje VI som kan skrive at vekten suser nedover! Og så må vi være realistiske! Det er 7 uker til påske, så for min del er det ikke realistisk å nå målet vi satte oss med 10 kilo ned. Men hva så??! Ned er ned, og nå er målet mitt mest mulig ned til påske!

 

helt enig!

det er i dette stadie jeg har gitt opp tidligere men denne gangen har jeg en helt annen holdning. dette er ikke en lek, det er en livstilsendring så på lang sikt tror jeg det vil fungere bra. forventer å gå opp denne uken men ser ikke så mørkt på det. det kommer en ny uke og da med nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Så bra Cilen:) jeg mangler 2,6 kg nå på 3 uker da, vet ikke helt om det er realistisk men gikk i hvertfall ned 0,7 siste uken så har ikek gått opp enda ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stå på damer! Jeg er veldig motivert trass i at jeg har gått opp, jeg tenker at det går i bølger og det viktigste er livsstilsendring slik at jeg på lengre sikt får en vekt jeg kan bli fornøyd med. Det er en ny mulighet HVER ENESTE dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stå på damer! Jeg er veldig motivert trass i at jeg har gått opp, jeg tenker at det går i bølger og det viktigste er livsstilsendring slik at jeg på lengre sikt får en vekt jeg kan bli fornøyd med. Det er en ny mulighet HVER ENESTE dag:)

 

Jeg har stått stille og gått opp de siste par/tre ukene og vet det kommer til å skje igjen:) vi må bare bestemme oss for at dette er sånn vi skal leve livet vårt fra nå av, og ikke gi oss bare fordi vi ikke ser resultater like fort som vi ønsker oss:)

 

Skulle helst vært slank i dag jeg, men det tok mer enn en dag å få på de ekstra kiloene, så da må vi regne med at det tar mer enn en dag å få kiloene av igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter

 

da er det kvelden før veing for min del... kroppen kjennes tung og oppblåst.

 

har vert oppblåst hele uken. trodde først det var pga. alle utskeielsene forrige helg men har vert flink resten av uken så det skulle vel gått tilbake til normalen nå..

 

noen som har tips råd osv for oppblåst kropp?

 

vil tilbake til de dagene forrige uke hvor jeg følte meg BRA!!

 

ha en fin kveld videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter

 

da er det kvelden før veing for min del... kroppen kjennes tung og oppblåst.

 

har vert oppblåst hele uken. trodde først det var pga. alle utskeielsene forrige helg men har vert flink resten av uken så det skulle vel gått tilbake til normalen nå..

 

noen som har tips råd osv for oppblåst kropp?

 

vil tilbake til de dagene forrige uke hvor jeg følte meg BRA!!

 

ha en fin kveld videre

 

Ei kollega av meg sverger til et glass lunket vann med sitronsaft på tom mage for å unngå å føle seg oppblåst:) har ikke testa selv, men er jo verdt et forsøk:):) si fra om du prøver og om det funker da?

 

Nattaaaa alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er nok

Hei!

Lenge siden jeg har lagt igjen spor her, glemmer litt å gå innom. Beklager!

Det er motiverende og veldig kjekt å lese det dere skriver, så jeg skal prøve å delta litt!:)

Så flinke dere er, ser det er mange som når målene sine og klarer dette kjemebra.

For meg går det også jevnt og trutt nedover, og jeg er veldig fornøyd.

Tar meg i å være utålmodig fordi jeg ser for meg hvordan det SKAL bli, men kan ikke klage!:)

Jeg spiser nok litt for lite, men når resultatene er bra så langt tror jeg ikke at jeg skal endre noe.

Instruktøren satte meg på meny 2, 1600 kcal, men utregningen viser at jeg bør ligge på 1300.

Så da gjør jeg noe midt i mellom, men det er stort sett rundt 1300 kcal.

Får heller justere litt underveis hvis jeg stagnerer.

Trening blir det kanskje litt lite av, men det blir i hvert fall 3 ganger i uken.

 

Ha en fortsatt fin uke - snart helg og utfordringer på matfronten.

Jeg har fått dilla på Nutrilettbaren med Karamell og toffee som godteerstatning.

Det er jo en del kcal, men ved å ha en lett kvelds blir det litt plass!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilen, jeg har faktisk kjøpt grønn te for å se om det hjelper. bytte ut et par kaffe kopper på jobb med grønn te.

 

ellers så sto vekten min stille i dag når jeg veide meg! så utrolig glad for den ikke hadde gått opp!

 

i helgen blir det bursdagsfest så håper det ikke blir for mange utskeielser.

 

klar for ny uke og håper den kan vise meg litt mindre neste fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal legge veiedag til lørdager. i dag viste vekten 77,7! dvs. 1,1 kg NED.

men det var som sagt i går veiedagen var så får vente til neste fredag med å registrere ny vekt.

 

hvordag går helgen for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

helgen går ganske bra, men ble ikke trening i dag for svimet av i går så viktigste var at jeg fikk en godnattssøvn, men trening i morgen,mandag, tirsdag, onsdag .

 

vet ikke om det er realistisk å ned siste 2,6 kg til 29 februar men håper virkelig det er mulig.

 

vurderer å avlyse londonturen men.

 

Kirie: så fint:) gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Det går litt trått med meg nå........

 

Ikke det at jeg har tatt store jafs på kiloene på disse ukene jeg har holdt på heller (3kg siden 8.jan)

Har vært småsjuk og ikke kommet meg på teening på ei uke.

 

Ser det er flere som er kommet litt dit i prosjektet, at det går seint, stopper opp eller rett og slett går opp.

Vi er kanskje kommet der flere av oss, og jeg vet at det er ikke uvanlig.

 

Gikk på kurs en gang, og kursleder sa at det var nesten som om kroppen måtte stoppe opp og kjenne litt på forandringene. Hun sa da, uten at hun ville si det som en sannhet, at mange hadde hatt gode resultater ved å ta en skikkelig utskeielse for å "booste" forbrenninga igang igjen. Slik at kroppen roer seg med at "det var ikke hungersnød, jeg kjører igang forbrenninga igjen!"

 

Har lest om dette andre plasser også, og snakket med flere som sverger til dette. Kjører stram linje hele uke, en dag/kveld i uka hvor de spiser det de vil og så mye de vil, og så rett over på disiplinerte dager igjen. De jeg har snakka med mener de klarte å holde forbrenninga oppe på dette viset, og at dette var de livsstilsendringene de egentlig også strebet mot etter slankeprosjektet. For vi kan jo ikke være på slanking hele livet, men heller ikke slippe løs alt, og ende opp der vi var......

 

Viktig å skille mellom hverdag og helg. Og helga behøver ikke vare i 3 dager ;)

 

Noen av dere som har lest, hørt eller testet ut dette??

 

Kjenner bare at det butter litt, og kanskje det hadde vært ei gulrot å "kjørt på i 6 dager i uka" om en vet at "fredagen er min kosedag"?? Jeg har fortsatt 15 kilo å ta av, og det kommer jo til å ta tid. Så om en belager seg på at det kan ta litt lengre tid, men at en klarer å fullføre med litt "gulerot" i uka, så er det kanskje verdt det???

 

Hva tror dere?? Kanskje er det feberen som prøver å overtale meg på å spretter potetgullposen i skapet? :rolleyes:

Kryper under pleddet igjen jeg, og venter på å få servert wok...... Potetgullet får bare ligge. (Det er jo en seier at jeg ikke har spist potetgull og godterier på 5 uker, og bare 5 glass brus tilsammen !!)

 

LEGGER UT DENNE I FLERE TRÅDER JEG ER AKTIV I HÅP OM Å FÅ ERFARINGER FRA DERE ANDRE ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det, "40 og fantastisk til sommeren", men så har jeg hatt en ganske grei vektnedgang hele tiden... :blink: Venter på at vekten skal stoppe opp, men den har ikke gjort det enda. Kanskje den gjør det på veiedagen min på onsdag?

 

Denne uken hadde jeg over 40 trimpoeng. Trent 6 dager denne uken, ble veldig overrasket. ELSKER å trene, det har blitt noe av det gøyeste jeg vet! :) Har ikke registrert matinntaket mitt fra fredag-søndag. Var på restaurant på fredag og spiste en deilig kyllingsalat, i går ble det hvitløksgratinert scampi og ovnsbakt laks med ovnsbakte grønnsaker + tzatzikidip til. Ikke det beste alternativet, men man har jo lov å kose seg i blant! ;) Og i dag ble det laksefilet med fullkornspasta og resten av tzatzikien. Jeg kaster ikke mat. Det er fy-fy! :P

 

Med tanke på at jeg har trent så mye denne uken, så blir vel det muligens 1 kg opp eller stillstand på meg. Jeg får vente og se. Spinning i morgen for første gang, vi får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

1 kg ned på meg denne uken :D

Jeg og har en kosedag i uka + et glass vin på fredag...

Det er fordi jeg skal ned litt mer enn 10 kg, og ser at dette tar tid... klarer ikke så streng dispiplin i så lang tid.... så jeg har lov å kose meg litt i helgene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

1 kg ned på meg denne uken :D

Jeg og har en kosedag i uka + et glass vin på fredag...

Det er fordi jeg skal ned litt mer enn 10 kg, og ser at dette tar tid... klarer ikke så streng dispiplin i så lang tid.... så jeg har lov å kose meg litt i helgene :D

 

 

Og det ser virkelig ut til å fungere for deg. :) Grattis med flott resultat.

 

Kanskje lettere å fullføre i det lange løp da?? I stedet for å kjøre så strengt at om en skull skeie ut, så vil en kanskje føle en ødelegger alt??

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også et mye mer avslappet forhold til helgene.

kjører ganske strenge regler i ukedagene og unner meg en dag i helga der jeg spiser hva jeg vil uten å tenke noe særlig over det.

 

nå har jo ikke vektnedgangen min tatt helt av så mulig jeg må prøve å stramme litt inn i helgene.

 

nye uke og nye muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...