Gå til innhold

Ned 10 kg til påske


Gjest Hanifa

Anbefalte innlegg

Gjest Slnakeguri

Og det ser virkelig ut til å fungere for deg. :) Grattis med flott resultat.

 

Kanskje lettere å fullføre i det lange løp da?? I stedet for å kjøre så strengt at om en skull skeie ut, så vil en kanskje føle en ødelegger alt??

 

Lykke til videre!!

 

Takk for det :D

Ser at 10 kg til påske blir litt brutalt med min metode...

Men ovedsaken er at de er borte til sommeren :D

Lykke til videre du og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar

Happy valentine's day, alle sammen! :) Mannen hadde tenkt å ta meg ut på restaurant i dag, men det vil si INGEN trening. Vet ikke om jeg klarer det :P

 

Jeg har virkelig oppdaget havregrøt :P Har alltid tenkt: "nei, fysj, det er jo uten smak dersom du ikke har sukker på", men fy så godt det er når man har litt frukt/bær oppi. Min nye favoritt! :)

 

Veiedag i morgen, har ikke snikveid meg! Håper å få se 88-tallet! Veide 89,4 kg forrige uke, men jeg har hatt over 40 TP + det ble ingen veiing av mat HELE helgen, så jeg er egentlig glad så lenge jeg ikke har gått opp. Jeg får se! Var på spinning i går for første gang. Har enormt vondt i rumpen, hehe. Tenkte meg tilbake på onsdag. Tungt som fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy valentine's day, alle sammen! :) Mannen hadde tenkt å ta meg ut på restaurant i dag, men det vil si INGEN trening. Vet ikke om jeg klarer det :P

 

Jeg har virkelig oppdaget havregrøt :P Har alltid tenkt: "nei, fysj, det er jo uten smak dersom du ikke har sukker på", men fy så godt det er når man har litt frukt/bær oppi. Min nye favoritt! :)

 

Veiedag i morgen, har ikke snikveid meg! Håper å få se 88-tallet! Veide 89,4 kg forrige uke, men jeg har hatt over 40 TP + det ble ingen veiing av mat HELE helgen, så jeg er egentlig glad så lenge jeg ikke har gått opp. Jeg får se! Var på spinning i går for første gang. Har enormt vondt i rumpen, hehe. Tenkte meg tilbake på onsdag. Tungt som fy!

 

Håper du koser deg i kveld! Det er bare Valentine's en dag i året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en av dere som begynte å blogge for ikke så lenge siden, lurer på om det var Cilen...? Uansett, finner ikke linken! Kan noen legge den ut? Hadde vært kjekt å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har virkelig oppdaget havregrøt :P Har alltid tenkt: "nei, fysj, det er jo uten smak dersom du ikke har sukker på", men fy så godt det er når man har litt frukt/bær oppi. Min nye favoritt! :)

 

Veiedag i morgen, har ikke snikveid meg! Håper å få se 88-tallet! Veide 89,4 kg forrige uke, men jeg har hatt over 40 TP + det ble ingen veiing av mat HELE helgen, så jeg er egentlig glad så lenge jeg ikke har gått opp. Jeg får se! Var på spinning i går for første gang. Har enormt vondt i rumpen, hehe. Tenkte meg tilbake på onsdag. Tungt som fy!

 

Happy valentine's day!!! kom hjem til 12 superlange SVÆRE røde røser i dag! har aldri sett så lange store roser før! gøy med litt oppmerksomhet :) håper alle har hatt en super dag :)

 

jeg har også blitt hektet på de porsjonsposene med havregrøt, er genialt som frokost.

 

40TP!!!! hvordan er det mulig!!! imponert!!!

hvordan ser du for deg treningen på lang sikt? du kan vel ikke holde 40 TP for ever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig mann du har, kirie. Jeg og fikk roser - og et flott kort, men vi utsatte restaurantbesøket til lørdag slik at jeg fikk trene.

 

40 TP kommer jeg nok ikke til å ligge på fremover. Vanligvis ligger jeg på mellom 20-30 TP hver uke. Jeg har en liten gutt som KUN sover dersom jeg enten ligger ved siden av han eller hvia jeg går tur med han. Så da tar jeg beina fatt og går, blant annet til trening som tar 1,5 time EN vei slik at gutten min får sove. Dermed kommer jeg til å ha en god del TP fremover, minst 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 1,3 kg denne uken! STORFORNØYD! Ble verken stillstand eller vektOPPGANG på meg. Jeg har klart mine 10 kg som jeg skulle klare frem til påske. Klarte det på 6 uker! :) Men er fortsatt med i denne tråden frem til påske.

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

 

Totalt: - 10,4 kg! :)

 

Forrige uke viste vekten 89,4 kg. Denne uken var vekten på 88,1 kg. Jeg SKAL klare 200 g til neste uke slik at jeg får sett 87-tallet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Gikk ned 1,3 kg denne uken! STORFORNØYD! Ble verken stillstand eller vektOPPGANG på meg. Jeg har klart mine 10 kg som jeg skulle klare frem til påske. Klarte det på 6 uker! :) Men er fortsatt med i denne tråden frem til påske.

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

 

Totalt: - 10,4 kg! :)

 

Forrige uke viste vekten 89,4 kg. Denne uken var vekten på 88,1 kg. Jeg SKAL klare 200 g til neste uke slik at jeg får sett 87-tallet :D

 

 

Herlighet!! Er bare sååååå imponert, over både trening og vektnedgang!!

 

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

-0,4 kg ned og delmål en er oppnådd!!

 

Med flere uker med sjukdom og uten trening har det gått veldig trått med meg, men jeg har gått ned hele tida ;)

 

Tror at neste delmål vil bli i tøffeste laget om jeg ikke skal bli frisk snart. Minstemann har vært hjemme fra skolen ei uke nå, og jeg er blitt smitta......

 

Skal jeg klare å komme meg ned til 80 kilo til påske (2.april) så må jeg være frisk og komme igang med treninga igjen. Vel 0,8 kg i uka........

 

Send gjerne over noen "bli-frisk-vibber" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det ned og opp og ned og opp... Hadde en snikveiing tdiligere i uka (selv om jeg egentlig er stor motstander av det!). Da ble jeg veldig glad, for vekten gikk ned :) Men i dag, på min offisielle veiedag har den gått OPP igjen... :( Opp 0,5kg er altså mitt resultat denne uka. Det begynner nesten å bli litt latterlig - 7 uker med kalloritelling og trening, og målet mitt er så uendelig langt borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle egentlig veie meg i dag men forsov meg til jobb så jeg glemte det helt ut. har jo erfaring med at lørdager er den beste dagen å veie seg, vekten viser altid over 1 kg mindre på lørdager enn andre morninger. vet ikke hvorfor.

har ikke vert flink med å registrere matinntaket denne uken men har følgt det samme som de tidligere ukene så håper det går bra.

 

Zoya, det er jo godt mulig veilederen har riktig ang at du spiser for lite. jeg tror litt jeg har hatt det samme problemet. gikk ikke ned noe de ukene jeg var superflink til å holde kcal inntaket nede selv om jeg trente mye.

 

nå er det helg jenter! have a good one :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en av dere som begynte å blogge for ikke så lenge siden, lurer på om det var Cilen...? Uansett, finner ikke linken! Kan noen legge den ut? Hadde vært kjekt å følge med :)

 

Hei,satt å leste innleggene deres for litt inspirasjon og motivasjon. Så fikk jeg øyet på dette.

Yupp det er Cilen som har begynt å blogge.

Her er linken.

 

http://minveined.wordpress.com/

 

Lykke til videre med vektnedgangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle sammen har hatt en fin helg! :) For min del ble det jentekveld på fredag hvor jeg spiste noen sjokolade- og kjeksbiter + litt chips. Og på fredag gikk jeg og mannen ut for å spise (vi skulle feire valentine). Kyllingsalat til middag og vi delte på en sjokoladefondant til dessert. Har heller ikke fått registrert kcal-inntaket mitt hele helgen, men men.

 

Regner ikke med at jeg har gått opp i kg av den grunn. Blir kanskje ikke den helt store vektnedgangen slik det har vært tidligere, men jeg tror da det blir vektnedgang. Må være lov å kose seg i blant! :D Trening om et par timer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er nok

Hei!

Nok en helg og kurskveld over. Er kjempefornøyd med innsatsen denne uken, både trening og kosthold. Det har som vanlig vært mange fristelser, men jeg klarer å stå i mot. I helgene slipper jeg litt opp, men registerer alt. Teller bamsemums og spiser saaakte... hehe. På den måten går jeg aldri over grensen. Det er det jeg synes er genialt med GR. Vi kan spise alt, bare vi gjør det med måte! Håper og tror jeg skal nå målet mitt om ned 10 til påske. Ha en flott uke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en kjempeflott vektnedgang, "nok er nok"! :) Du klarer nok de 10 kg innen påske når du er såpass selvdisiplinert som du er. Ikke lenge til du er på 70-tallet. GLEDER meg til jeg er der også :P Lykke til alle sammen. Ny uke, nye muligheter! Veiedag for meg er på onsdag.

 

I går lagde jeg sunne hjemmelagde kyllingnuggts(kyllingfilet dyppet i eggehvite og mandelmel) med gulrotmos (gulrøtter, ekstra lett melk, LITEGRANNE smør + salt og pepper) og sjokoladekake u/sukker og gluten! :) Nam nam! Spiser godt selv om jeg går ned i vekt. Lagde også hjemmelaget glasur uten sukker i. God den også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter,

 

lurte litt på om dere kan gi meg litt input. vekten står stille og regner med det er maten som blir feil. blir kanskje litt langt innlegg men er det noen som har kommentarer eller forslag til matinntaket mitt? trener ca 4 - 5 ganger i uken både kondisjon og styrke.

 

Frokost:

Havregrøt porsjonspakke, eller youghurt med 4korn musli

 

Lunsj:

2 eller 3 stk rugsprø med enten makrell i tomat eller kremost

 

mellom måltid:

2 stk frukter

 

Middag:

VELDIG varierende da min mann ikke spiser sunt. prøver å lage mye salat som tilbehør og spise saktere og mindre av det han lager

 

etter trening:

proteinshake

 

Kvelds:

salat med fetaost eller 2 stk rugsprø med magert pålegg

 

får i meg ca 2-3 luiter vann samt et glass med melsk i løpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mange kcal du ligger på hver dag? Har du prøvd å øke med et par-hundre kcal?

 

middagen er utrolig vanskelig å legge inn for det er ikke jeg som kokelerer på kjøkkenet.

men med alle måltidene utenom middag så ligger jeg på ca 800 kcal.

 

hva syns du jeg skal øke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Mange gode resultater å lese om her, og fint å høre at dere fortsatt er motiverte!Lenge siden jeg har vært innom her nå, har vært opptatt med jobb og forrige uke ferie i Spania. Siste kurskvelden før vi dro hadde jeg gått ned 1,3kg, så totalt 4,7kg ned hittil. Spendt på hva vekten viser på torsdag...etter en ukes ferie og nå snart en uke med forkjølelse og lite aktivitet er ikke forhåpningene så veldig store. Tror jeg klarte meg ganske bra på ferie,tok bare 2 glass vin i løpet av turen, og skeiet kun litt ut en kveld, men det får gå som det går. Har insett at det kommer til å ta litt lengre tid enn ønsket, men målet er fortsatt 10 kg til påske :) Ha en fin dag alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kirie, det som slår meg er at du får i deg for lite kcal i forhold til hvor mye du trener. I steden for to frukter til mellommåltid ville jeg tatt enten en skive brød eller et par tre rugsprø(siden det er det du nevner at du spiser) og en frukt. Den andre frukten kan du legge til et annet måltid eller spise innimellom frokost og lunsj. Synes du burde øke et par hundre kcal om dagen i første omgang å se om det hjelper. Flere på kurset har gjort det med gode resultater :) Lykke til!

 

 

hei jenter,

 

lurte litt på om dere kan gi meg litt input. vekten står stille og regner med det er maten som blir feil. blir kanskje litt langt innlegg men er det noen som har kommentarer eller forslag til matinntaket mitt? trener ca 4 - 5 ganger i uken både kondisjon og styrke.

 

Frokost:

Havregrøt porsjonspakke, eller youghurt med 4korn musli

 

Lunsj:

2 eller 3 stk rugsprø med enten makrell i tomat eller kremost

 

mellom måltid:

2 stk frukter

 

Middag:

VELDIG varierende da min mann ikke spiser sunt. prøver å lage mye salat som tilbehør og spise saktere og mindre av det han lager

 

etter trening:

proteinshake

 

Kvelds:

salat med fetaost eller 2 stk rugsprø med magert pålegg

 

får i meg ca 2-3 luiter vann samt et glass med melsk i løpet av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min veiedag endelig kommet! :) 86,9 kg viste vekten. - 1,2 kg til tross for planlagte utskeielser i helgen :)

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

Uke 7: - 1,2 kg

 

Totalt: - 11,6 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slnakeguri

Da var min veiedag endelig kommet! :) 86,9 kg viste vekten. - 1,2 kg til tross for planlagte utskeielser i helgen :)

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

Uke 7: - 1,2 kg

 

Totalt: - 11,6 kg

 

Wow :) gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D

 

Er 83 cm rundt midjen nå. Da jeg målte meg i desember var jeg 97 cm! :blink: Dette går strålende! :) Er så motivert at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Tror jeg må ta et bilde til dere snart. Før- og underveisbilde :) Er så stolt over den nye kroppen min(selv om jeg skal ned enda mer)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Det går litt trått for min del, jeg var på 80,0 sist fredag og så gjelder det å se hva jeg ligger på i morgen.

Jeg har ikke registrert hva jeg har spist på hele 2 uker og jeg er litt lei av å registrere, men jeg vet for så vidt hvor mye jeg kan spise, denne perioden har jeg spist mer enn jeg bør, men har nok ikke gått opp forhåpentligvis:) De siste to dagene har jeg vært flink:)

 

Er så gøy å lese alle mål dere når og jeg vet at om jeg skjerper meg nå så kan jeg fortsatt få til å komme ned det jeg skal til påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...