Gå til innhold

Ned 10 kg til påske


Gjest Hanifa

Anbefalte innlegg

HSKK; hvordan går det foresten med treningen din? har du fremdeles ekstremt mange trimpoeng?

 

du skulle nesten blitt veilederen min med de syke resultatene du oppnår hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 489
  • Created
  • Siste svar

HSKK; hvordan går det foresten med treningen din? har du fremdeles ekstremt mange trimpoeng?

 

du skulle nesten blitt veilederen min med de syke resultatene du oppnår hehe

 

Har fortsatt en god del TP, men klarer å ta meg fri 1-2 ganger i uken nå. OG jeg koser meg med litt godis på lørdagene :) Veier heller ikke maten min fordi jeg "tar det i hodet". Og det ser ut til å gå bra :)

 

Har fått med meg en del venner også på trening og jeg hjelper de med alt. De ringer meg stadig vekk og spør meg: "kan jeg spise *ditten*, kan jeg spise *datten*?" :P Hehe, så det er jo kjekt at jeg som veide 108,5 kg kan være til inspirasjon for andre :)

 

Har også funnet ut at jeg ikke skal ned til 65 kg i vekt. Sier meg fornøyd med 70-75 kg. Da er BMI'en min 26-27 (lett overvekt), men jeg tror ikke jeg klarer å komme meg under mindre. Da jeg tok bodyanalyse for 2 uker siden fikk jeg se at nesten 55 kg av meg var muskler. Så nå trener jeg for å få mer muskler og mindre fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1,1 kg IGJEN! 82,6 kg viste vekten i dag da jeg tråkket på den. Gleder meg sånn til jeg ikke er på 80-tallet lenger!

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

Uke 7: - 1,2 kg

Uke 8: - 2,1 kg

Uke 9: - 1,1kg

Uke 10: - 1,1 kg

Totalt: - 15,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt meg verdens mest geniale bok!!!

"maks fettforbrenning på 8 uker"

 

leser så mye frem og tilbake på internett så det er ikke altid like lett å forstå seg på, men denne boken er helt fantastisk!!! 2 stk PT fra SATS som har skrevet en bok som forklarer enkelt og greit hvordan forbrenningen i kroppen foregår og hvordan man skal få best mulig forbrenning både under trening og etter trening + masse tips og info om mat. det er også et par stykker som har gjennomført dette opplegget og deler sine historier og resultater.

 

hadde min første økt i dag med dette opplegget og det var fantastisk. trente med pulsklokke og før første gang i mitt liv jogget jeg 5 km I STREKK!!!! hardt men herlig!!

 

måtte bare få skrøydet litt av denne boken som jeg forelsket meg i. gleder meg til å følge opplegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Kirie kjøpte du den via bloggen hennes eller?

 

jeg var på kurs i dag og selv om det ble litt utskeielse i helga så har jeg gått ned 300 gram, 600 gram til nå så har jeg gått ned 30 kg.

 

tenkte jeg sku begynne å føle meg litt freshere så tok solarium på mandag 15 minutter og i dag på 30 minutter med venninna mi, men søren så solbrent ryggen er nå, huff huff.

 

men slik går det når man er en bleikfis fra før hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirie kjøpte du den via bloggen hennes eller?

 

jeg var på kurs i dag og selv om det ble litt utskeielse i helga så har jeg gått ned 300 gram, 600 gram til nå så har jeg gått ned 30 kg.

 

tenkte jeg sku begynne å føle meg litt freshere så tok solarium på mandag 15 minutter og i dag på 30 minutter med venninna mi, men søren så solbrent ryggen er nå, huff huff.

 

men slik går det når man er en bleikfis fra før hehe

 

kjøpte den på bokhandel, Notabene

 

gratulerer med 30 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en tragisk helg.

 

var i busdagsfest på fredag og da ble det vel litt for mye av alt.

 

var syk i går med krampe i magen og feber så fikk ikke i meg noe mat. er ikke helt i tipp topp stand i dag heller. ingen matlyst og kramper i magen. hoppet på vekten i dag bare for å se... 79,8 det er jo 2 Kg OPP!!!!! føler det ikke kan stemme helt. mulig det er for jeg er halvsyk og oppblåst og vond i magen. har jo vert kjempeflink denne uka så det er vel litt unaturlig med så stor oppgang.

 

jaja satser på formen blir bedre slik jeg får trent og ikke minst få i meg noe mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunny76

Så kjedelig, Kirie! God bedring, og stå på videre!

spørs hvordan det går med meg til fredag etter denne helgen og!

Jentehelg i England med god mat og drikke tre dager til ende...

Hadde gått ned 0,5kg på fredagens veiing, så 2,2kg igjen til påske...spørs om det går gitt, men er fornøyd uansett, deilig å være nesten 8 kg lettere og tilbake til "normalen" :) Det får heller ta litt lengre tid å nå målet, men er fast bestemt på å ikke gi opp før jeg klarer det! Ha en fin uke, jenter..de få av dere som fortsatt henger med B) Stå på!!!We'll make it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 1 kg IGJEN! 81,6 kg viste vekten i dag :)

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

Uke 7: - 1,2 kg

Uke 8: - 2,1 kg

Uke 9: - 1,1kg

Uke 10: - 1,1 kg

Uke 11: - 1 kg

Totalt: - 16,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunny76

Hei Kirie :) Ser ut som alle har forsvunnet til andre tråder, men nå er det tross alt bare to uker igjen til påske, så jeg velger å se innom frem til det selv om jeg ikke er veldig aktiv her. Hvordan går det med deg og din vekt etter sykdom og alt?

Jeg hadde gått opp 0,9kg siden forrige fredag :angry:

Ikke mye gøy, men forventet etter en langhelg i utlandet med god mat og drikke, og bare en treningsøkt.

Skal stå på frem til påske, så får vi se om ikke sluttresultatet blir så aller verst likevel B) Dessuten tenker jeg å fortsette her inne i andre tråder til jeg når målet mitt (4kg igjen). Må være nådd innen 1. juni, men helst før selvfølgelig ;) Lykke til med helgens utfordringer og riktig god helg til deg og evt. andre som er innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg opprettet egen tråd som er mer en dagbok for meg selv men selvfølgelig gledelig om andre stikker innom "veien mot 60 tallet". har ikke noe dato for å nå 60 tallet men bare kjører på som vanligt så får vi se når det skjer.

 

vekten for min del går det veldig dårlig med. en uke i syden med MYE usunn mat og mye drikke og uka etter var jeg syk så fikk ikke trent. vekten står på stedet hvil så 10 kg til påske gikk ikke bra for min del. fikk forbrendt 1200 kcal på trening i dag, herlig å komme igang med trening etter sykdom

 

lykke til videre!

 

snakkes kanskje på andre tråder utover våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er nok

Hei hei!

Jeg har ikke gått i dvale! Stikker innom her av og til, og er i aller høyeste grad i GR-modus!;) Det går jevnt og trutt nedover med meg, så jeg er fornøyd og gleder meg over å må målene mine.

Tror jeg akkurat kommer til å klare 10 kg før påske!!:)

Og etter det har jeg 5 + igjen, så er jeg ferdig!

Må si at jeg er utrolig fornøyd med opplegget, føler at jeg spiser meg mett, at jeg kan unne meg mye av det jeg liker, bare er obs på mengdene!;)

I morgen er det kurs og veiing igjen, er superspent.

 

Ha en fin helg videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nok er nok

JIPPI! 1,3 kg ned i dag! Da har jeg nådd målet om 10 kg før påske!:)

Fortsetter jeg i samme tempo, er jeg i mål i juni!!!:)

Motiverende å nå målene sine, det er gøY!

Ha en fin søndagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg må takke for meg nå. Vekten min stoppet på 79,9 kg denne uken. Et vekttap på 1,7 kg er ikke gale Jeg har gått fra størrelse 44 i bluser og 46 i bukser til å være S-M/38-40 i bluser/jakker/kjoler og til strs 40 i bukser! Jeg er noe jeg vil selv kalle slank. Alle andre rundt meg kaller meg i hvert fall slank. Familien min er redd for at jeg skal bli syk dersom jeg går mer ned i vekt. Over 60 kg av meg består kun av muskler, så jeg er ikke tykk lenger Skal få ned fettprosenten min, men dette gjør jeg på egenhånd - utenfor roedeklubben.

 

Det har vært en flott reise og jeg har klart å nå nesten 30 kg på 5 mnd! Helt utrolig! Mitt mål var først og fremst 10 kg frem til sommeren, mens jeg klarte nesten 30 i slutten av mars. Hvem hadde trodd det? Det er 1,4 kg igjen til jeg når 30, så jeg skal stå på denne uken og gå ned 1,4 kg til neste uke. Mitt mål er ikke å gå noe særlig ned i vekt lenger, men å stramme opp. Så da takker jeg for motivasjonen og inspirasjonen jeg har fått her og jeg håper noen blir inspirert og motivert av meg. Kommer inn med før/etter bilder om ikke så altfor lenge.

 

 

Uke 1: - 2,2 kg

Uke 2: - 1,5 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 1 kg

Uke 5: - 2,4 kg

Uke 6: - 1,3 kg

Uke 7: - 1,2 kg

Uke 8: - 2,1 kg

Uke 9: - 1,1kg

Uke 10: - 1,1 kg

Uke 11: - 1 kg

Uke 12: - 1,7 kg

Totalt: - 18,6 kg. Skulle jo "bare" klare 10, men klarte 18,6 kg før påske. Regner med jeg når 20 til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...