Gå til innhold

Lader opp..


Gjest kanskje

Anbefalte innlegg

Jeg venter på materiell til nettkurs. Impulsiv påmelding, men begynner å forberede meg mentalt. Troen på å klare det vokser. Kjempeinspirerende å lese om de som virkelig klarer det, og om de som strever og ikke gir opp. Imponerende! Jeg blir så glad på deres vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på materiell til nettkurs. Impulsiv påmelding, men begynner å forberede meg mentalt. Troen på å klare det vokser. Kjempeinspirerende å lese om de som virkelig klarer det, og om de som strever og ikke gir opp. Imponerende! Jeg blir så glad på deres vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Jeg gikk første internettkurs i høst med stor suksess og fortsetter nå i januar!

 

Et par tips - vær flink til å føre opp alt du spiser

 

Og - vær flink til å spise alt du skal! Det er myyye frukt og grønnsaker og mat generelt, så for meg var det helt avgjørende å ha matpakker i vesken og planlegge måltidene dagen før.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og gode råd, nedogblider.

Håper dere bærer over med dumme spørsmål fra min side, iallefall i startfasen. Jeg gikk på roede-kurs for ca 15 år siden. Noe jeg aldeles ikke hadde behov for, ser jeg i ettertid. Men husker at vi veide maten og det var igrunnen litt masete. Er det slik enda? Skjønner jo poenget med det, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Hei igjen!

Beklager sent svar - jeg så ikke at du hadde svart meg :)

 

Jo, det er fremdeles slik at en veier maten. Men jeg reiser veldig mye, så ett av mine mål er jo å kunne se hvor mye jeg skal spise.

 

For eksempel - vite at 2 skiver skike er en påleggsrasjon eller ca hcor mye 1 porsjon leverpostei er, eller vite hvor mye 150 gram poteter er.

 

Så jeg målte og veiet veldig mye de første ukene og nå tar jeg for det meste stikk-kontroller på at "øyemålet" stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...