Gå til innhold

Naken og klar i natten


Gjest kanskje

Anbefalte innlegg

Gjest Ringskua

Ja, jeg var helt naken og helt klar til å prøve min nye vekt bestilt i Roede-butikken. Klokken hadde vippet over til det nye året. Istedenfor å vente til kursstart 9.januar, bestemte jeg meg for veiing etter flere år i uvitenhet. Jeg var spent.

 

Men det var ikke liv i den nye vekta! Både jeg og mannen min strevde for å få batteriene riktig. Bruksanvisningen er ikke særlig lett å forstå.

 

1.januar og et nytt år og ideen om veiing på årets begynnelse og slutt begynner å forsvinne. Jeg skal selvfølgelig ringe Roede-butikken for å få nærmere info, men jeg vil gjerne ha vekta i sving nå. Noen som vet hvordan 'aanonsen personvekt' skal settes igang?

 

Jeg har kledd på meg igjen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ringskua

Nå har jeg nettopp vært hos ei venninne og fått det overstått. Tenkte kanskje 105.....og iallefall ikke mer enn 115.

 

Vekta stoppet på 113.8kg.

Svimlende høyt for meg.

Etter å ha svelget skuffelsen, så er jeg fremdeles i den tro at dette skal jeg klare å gjøre noe med....over tid, selvfølgelig.

 

Jeg tenker meg at noen sammenkomster eller faste møtesteder i uka kan bli en utfordring i forhold til maten der. Ikke alle steder det passer å informere om slanke-prosjektet mitt. Men jeg skal planlegge på forhånd hvordan det best kan løses. Ikke la tilfeldighetene forsyne seg med vafler og annet godt. 1 blir fort til 2 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...