Gjest Zikosu Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Skulle gjerne hatt noen å gå tur med i Trondheimsområdet.. Selv bor jeg på Byneset,men jeg har bil.. I utgangspunktet blir det på dagtid,ihvertfall inntil jeg vet noe mer ang arbeidsavklaringa jeg visstnok skal begynne på.. Jeg har ikke råd til noe treningssenter og syns det er triveligere å gå tur sammen med noen.. Jeg har også en sønn i barnehage,derfor er det dagtid som er aktuelt.. Tenkte kanskje to ganger i uka.. Mitt mål er å gå ned 15kg før bikinisesongen starter og jeg veier nå 75kg på mine knappe 160cm.. Noen som vil være med å gå tur?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Zikosu Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Er det virkelig ingen i Trondheim som vil være med på tur?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lillesøte Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Heia du. Jeg bor i Trondheim!! En turkamerat er akkurat det jeg også trenger!! Går det ann å sende meldinger til hverandre, sånn at det blir litt mere privat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar