Gjest anjah Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Jeg finner det ikke igjen jeg hehe. såå plagsomt, hvooooor finner jeg det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Besta65 Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei, du må gå på registrering når du skal skrive inn mat og trening, hilsen besta 65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest anjah Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei, du må gå på registrering når du skal skrive inn mat og trening, hilsen besta 65 uuuhm hvor finner jeg registrering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lisebjoernen Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg hadde samme problemet da jeg gikk inn her etter lang tid. Men forstod etter en stund at jeg må først trykke på navnet mitt, deretter finner du registrering i de øvre kolonnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest baconfett Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Man kan trykke på "Roede-klubben" i toppmenyen også (og så registrering etterpå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar