Gjest HanneXXX Skrevet Januar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hei, og godt nyttår! Jeg er en jente på 30 år. Jeg er 160 høy og veier i dag 56 kilo. Trener styrke tre ganger i uka og har gjort det nå i tre mnd. Merker GOD forskjell både ved at jeg har blitt sterkere og at jeg kjenner på meg selv at jeg har mer muskler. Målet mitt er å fjerne de 5 kiloene som har kommet siste årene, fordi jeg gjerne vil SE veltrent ut! Problemet er at jeg er alt for glad i god mat (les: feit mat). Grethe Roede sidene hjelper meg å ha kontroll på kcal-inntaket, og jeg leser at ved å følge meny 1 (1300 kcal) pr dag, vil jeg kunne gå ned i vekt. Har prøvd mange ganger før å begrense meg til mat som blir servert, men når vennindene samles og god mat og drikke står på bordet så klarer jeg rett og slett ikke å sitte der og spise gulrøtter! DETTE SKAL JEG PRØVE NÅ!! (ikke spise gulrøtter, men lære meg å si nei TAKK). Og jeg ser for meg at det kan fungere nå som jeg noterer ned hva jeg får i meg. Anyway.. Er det flere der ute som er i samme posisjon? Har aldri slitt med vekt, men har liksom ikke klart å kvitte meg med de små 5 som skal til for å føle meg skikkelig vel. Hadde vert en god motivasjon med noen som kan pushe meg, og som jeg kan pushe tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest SwissMiss Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Hei! Jeg har veldig lik problemstilling som deg - er 26, 1.63, veier vel nærmere 57 nå (har ikke turt å hoppe på vekta etter nyttår), og har matchvekt på 52-54 kg.. Elsker å trene og være aktiv, og trener som regel minst 3 ganger i uken, men har akkurat ligget syk i godt over en uke, og har derfor ikke gjennomført en eneste treningsøkt i 2012 Kjenner også veldig på at det er vanskelig å si "nei takk" i sosiale settinger Kanskje vi kan støtte hverandre litt fremover! Når har du veiedag? Har liksom ikke drevet med dette før, men får prøve nå! Tenkte å veie meg lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar