Gå til innhold

på'n igjen


Gjest Flodhesten

Anbefalte innlegg

Gjest Flodhesten

Begynte for ganske nøyaktig 2 år siden, da viste vekta 94,3 kg, jeg var flink og gikk ned til 78 kg i løpet av 3 måneder. Så mistet jeg motet og alle kiloene kom tilbake og nå veier jeg mer enn noen gang. 105,2 kg sto det på vekta i går :(:(

 

I 1996 veide jeg 55 kg og var 3 mndr gravid, og nå, 5 barn senere kan jeg vel se langt etter å veie så lite gjen. Men har et håp om å komme ned i 70 kg iallefall.

Hadde vært fint å kunne ha på seg bikini til sommeren istedet for store t-skjorter på stranda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte for ganske nøyaktig 2 år siden, da viste vekta 94,3 kg, jeg var flink og gikk ned til 78 kg i løpet av 3 måneder. Så mistet jeg motet og alle kiloene kom tilbake og nå veier jeg mer enn noen gang. 105,2 kg sto det på vekta i går :(:(

 

I 1996 veide jeg 55 kg og var 3 mndr gravid, og nå, 5 barn senere kan jeg vel se langt etter å veie så lite gjen. Men har et håp om å komme ned i 70 kg iallefall.

Hadde vært fint å kunne ha på seg bikini til sommeren istedet for store t-skjorter på stranda

 

Hei

Så flink du var forrige gang, men forstår at det var vanskelig å holde seg. På kurset jeg går nå er det også ei som har gått ned til normal str og opp igjen. Derfor er kanskje ikke selve nedgangen den viktigste veien, men det å lære seg å leve med denne maten slik at vi får det som en livsstil og ikke et kurs...

 

Men det er jo enkelt å skrive det med ord her inne, men vanskelig å gjennomføre. Men sammen er vi sterke og dette skal VI klare. Ikke sant? :)

 

Heier på deg på veien ned, og henger meg på tråden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tidligere klart å gå ned, har vel vært litt jo jo slanker opp gjennom tidene. Men blir stadig vanskelige å klare å gå ned. Jeg liker godt å gå turer i skog/mark og i fjellet. men Sliter med dårlige knær som følge av å ha alt det ekstra med seg hele tiden. Jeg har ikke tørt å gå på vekten etter en heller desember måned i sus og dus, men var i begynnelsen av desember på 108 kilo og med mine 170 cm så er nok det alt for mye. Jeg har vært på kurs tidligere senest i fjor, og skal ta frem bok og børste vekk støvet fra den. Skal dere ha fast veiedag? Hvilken meny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flodhesten

Jeg skal ikke gå på kurs, men klare dette på egenhånd.

1300 kalorier om dagen, men fredag og lørdag unner jeg meg litt ekstra og spiser 1600 kalorier :)

 

Skal veie meg hver mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...