Gå til innhold

Nyttår og denne gangen skal jeg klare det!


Gjest Tigah

Anbefalte innlegg

Hei allesammen :D

 

Er ei jente på 24 år snart 25... Fikk en liten oppvekking når jeg stod på vekta i jula og den viste 98,8 kg!! :o Aldri vært så tung før! :unsure:

Så nå skal kiloene bort... Er ca 167 cm høy, så har en del kilo for mye!

Målet mitt er å nå 70 kg! (Så skal altså ned nesten 30 kg.!)

 

Gikk på GR kurs sammen med mamma for en del år siden, men da jeg flyttet hjemmefra å begynte å studere var det ikke like lett å følge det jeg hadde lært på kurs.. Så kiloene økte....

Men nå har jeg tørket støv av kursboka mi, å er klar for en ny start!

 

Jeg skal følge meny 3, og føler jeg har motivasjonen til å greie det denne gangen!

 

Syntes det hadde vært ålreit med noen å dele erfaringer med underveis, så er det noen fler som er klare for å bekjempe kiloene i 2012? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og godt nytt år til deg!

Jeg er en jente på 19 år som begynte på mitt første kurs på mandag(!)! Jeg er superklar for å komme igang, men opplever noen små problemer da det JEG anser som bra å ha på knekkebrødene tydeligvis ikke er helt greit ifølge planen her på greteroede. Men det hører kanskje til i begynnelsen? Jeg har store ambisjoner, vil ned 15 kg, til altså 65kg. Jeg er forresten i overkant av 170cm. Hadde vært hyggelig om vi kunne muntret hverandre opp igjennom "reisen":)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og godt nytt år til deg!

Jeg er en jente på 19 år som begynte på mitt første kurs på mandag(!)! Jeg er superklar for å komme igang, men opplever noen små problemer da det JEG anser som bra å ha på knekkebrødene tydeligvis ikke er helt greit ifølge planen her på greteroede. Men det hører kanskje til i begynnelsen? Jeg har store ambisjoner, vil ned 15 kg, til altså 65kg. Jeg er forresten i overkant av 170cm. Hadde vært hyggelig om vi kunne muntret hverandre opp igjennom "reisen":)

 

Det kan vi nok få til å gjøre ja :D

 

Jeg fulgte ikke kursboken slavisk når jeg gikk på kurs... Men passet på å holde meg innenfor den kalorigrensa som min meny sa... Var egentlig vanskeligst å komme opp i nok antall kalorier i løpet av en dag :P

 

Hva er det du pleier å ha på knekkebrøda da ? :)

 

Edit : Detta skal vi klare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...