Gjest tullsjura Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 I morgen begynner jeg på kurs! For første gang, blir veldig pennende! Skal ned ifra 77kg til 60-55kg! GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbukk82 Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Monken Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Masse lykke til på kurs, og i kampen mot kiloen. Vit at du ikke er alene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tullsjura Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Tusen takk! Ja, dette skal jeg klare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elli77 Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Dette klarer du! Jeg gikk ned fra 82 til 61 i fjor og det var mye lettere enn jeg trodde :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tullsjura Skrevet Januar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2012 Dette klarer du! Jeg gikk ned fra 82 til 61 i fjor og det var mye lettere enn jeg trodde :-) Ah, inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tullsjura Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ja, i dag skal jeg på mitt første GR kurs! kjenner jeg gru-gleder meg, blir spennendre å møte alle de andre! Å ikke minst godt å komme i gang da! Jeg kan vel kanskje fortelle litt om meg selv.. Jeg er en jente på 21 år har hatt to ganske tette svangerskap, der jeg har hatt en god matlyst! Så nå veier jeg plutselig 77kg og en BMI på 30,8 (!) Jeg vil ned på normalvekt nivå å min trivselsvekt som er ca 55kg, Håper så inderlig jeg klarer dette:) Men det virker som en lang vei å gå, men jeg blir veldig lett inspirert så håper kurset hjelper meg! *Tenk positive tanker, å positive ting vil skje* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar