Gå til innhold

Når blir kurset lagt under mine kurs?


Gjest Mallejenta88

Anbefalte innlegg

Gjest nedogblider

Hei

 

jeg bare lurer på om dere vet når kursene blir lagt under mine kurs?

 

Jeg meldte meg på nytt kurs nå i januar, og det ligger allerede under mine kurs, men kurset fra i høst er helt borte. Håper det dukker opp igjen snart for jeg fikk mye nyttig info fra kursleder.

 

Lykke til på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallejenta88

Jeg meldte meg på nytt kurs nå i januar, og det ligger allerede under mine kurs, men kurset fra i høst er helt borte. Håper det dukker opp igjen snart for jeg fikk mye nyttig info fra kursleder.

 

Lykke til på kurs!

 

Jeg meldte meg på et kurs her om dagen, men det ligger ikke der. har bare fått bekreftelse på at jeg har bestilt :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Jeg meldte meg på et kurs her om dagen, men det ligger ikke der. har bare fått bekreftelse på at jeg har bestilt :mellow:

 

Mitt dukket opp omtrent samtidig som jeg fikk kursboken i posten. Har du fått den? Hvis ikke så kommer det nok ganske samtidig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Oki for kurset skal begynne til uka, men kommer nok etterhvert :) Takk for hjelpen

 

Bare hyggelig, og lykke til på kurs. Jeg begynner også neste uke (torsdag) men bestilte veldig tidlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Omleggingen som dere opplever nå er den største vi har gjort noen gang. Systemet vårt er byttet ut, og store mengder med data fra registreringen av mat, trening og tidligere kurs som er registrert i det gamle systemet må flyttes over i det nye. Dette tar tid, men vi har likevel åpnet opp sidene slik at dere kan fortsette å registrere mat og trening og følge kursene, og så kommer etter hvert deres gamle data også på plass.

 

Dessverre fikk vi uventede problemer med kapasiteten på serverne i romjulen, noe som også forhindret arbeidet med import av gamle data. Vi jobber nå hardt med å optimalisere programmene våre, og er i ferd med å installere kraftigere servere. Hastigheten på sidene er allerede mye bedre, og vil etter hvert tåle mye kraftigere bruk. Importen av gamle data på vei er i gang igjen.

 

Masse kursbøker er på vei i posten til dere som skal gå nettkurs. Dere vil få en melding fra kursleder når kurset skal til å starte.

Lykke til på kurs alle sammen!

Hilsen ina, Grete Roede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...