Gå til innhold

Ned ca 40 kg... Noen andre?


Gjest Mallejenta88

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt meg nettkurs på Roede maxi :) Men lurer på om det er noen som har noen tips til en som er ganske fersk? :unsure:

Hei

 

Så bra at du har meldt deg på nettkurs, det blir spennende dager fremover.

 

Selv har jeg gått, og går fremdeles på vanlig Maxikurs. Det viktigste for meg er faktisk å skrive opp absolutt alt jeg spiser hver eneste dag. Og i starten veide jeg absolutt alt. Det er greit å gjøre for å få inn litt hva ting veier. Faktisk fikk jeg meg stadig noen overraskelser både positivt og negativt.....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallejenta88

Hei

 

Så bra at du har meldt deg på nettkurs, det blir spennende dager fremover.

 

Selv har jeg gått, og går fremdeles på vanlig Maxikurs. Det viktigste for meg er faktisk å skrive opp absolutt alt jeg spiser hver eneste dag. Og i starten veide jeg absolutt alt. Det er greit å gjøre for å få inn litt hva ting veier. Faktisk fikk jeg meg stadig noen overraskelser både positivt og negativt.....

 

Lykke til!

 

Tusen takk for det... Men er det viktig å veie alt man spiser, har ikke fått noe informasjon enda så er litt nysgjerrig bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mallejenta88

Hei

 

Så bra at du har meldt deg på nettkurs, det blir spennende dager fremover.

 

Selv har jeg gått, og går fremdeles på vanlig Maxikurs. Det viktigste for meg er faktisk å skrive opp absolutt alt jeg spiser hver eneste dag. Og i starten veide jeg absolutt alt. Det er greit å gjøre for å få inn litt hva ting veier. Faktisk fikk jeg meg stadig noen overraskelser både positivt og negativt.....

 

Lykke til!

 

bare lurer på hvordan du fikk til den nedtelleren på vekta jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...