Gå til innhold

Helt forvirret!!!


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor GR har forandret sidene på Vektklubben. Det var så oversiktlig og bra, og nå er alt så forvirrende og rotete. Liker dere de nye sidene, eller er det bare meg som ikke skjønner noe????

 

Jeg er også forvirret! Fikk raskere oversikt da jeg begynte, med de gamle sidene. Syns de har gjort det vankligere.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må si jeg liker den nye side bedre, men fikk raskere oversikt på de gamle sider, men syns så bra om de nye sider at jeg håper de fortsetter å være slik de er nå, men jeg forstår godt du er forvirret for det tok meg litt tid i å finne ut av de nye sider, men den er god når man blir bedre kjent med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest PolarErMinVenn

De nye sidene er fine når man blir litt kjent :) Skjønner det er kjipt med innloggingsproblemer, det problemet har ikke jeg. Vet er er endel som hadde litt problemer med å få logga inn i begynnelsen, det var vel spsielt mednoen av explorerversonene. jeg bruker safari så ikke hatt vabskligheter.

 

Håper du finner ut av de nye sidene etterhvert og at det ordner seg med logg in :) For ja, det er jo så bra å være her inne :)

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye sidene er fine når man blir litt kjent :) Skjønner det er kjipt med innloggingsproblemer, det problemet har ikke jeg. Vet er er endel som hadde litt problemer med å få logga inn i begynnelsen, det var vel spsielt mednoen av explorerversonene. jeg bruker safari så ikke hatt vabskligheter.

 

Håper du finner ut av de nye sidene etterhvert og at det ordner seg med logg in :) For ja, det er jo så bra å være her inne :)

 

Lykke til :D

Ja håper det ordner seg veldig fort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...