Caro2016 Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Skjønner ikke hvorfor GR har forandret sidene på Vektklubben. Det var så oversiktlig og bra, og nå er alt så forvirrende og rotete. Liker dere de nye sidene, eller er det bare meg som ikke skjønner noe???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro2016 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Klarer ikke å logge meg ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nedogblider Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Klarer ikke å logge meg ut heller Under navnet mitt i høyre hjørnet har i hvertfall en Logg ut-knapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asesha Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Skjønner ikke hvorfor GR har forandret sidene på Vektklubben. Det var så oversiktlig og bra, og nå er alt så forvirrende og rotete. Liker dere de nye sidene, eller er det bare meg som ikke skjønner noe???? Jeg er også forvirret! Fikk raskere oversikt da jeg begynte, med de gamle sidene. Syns de har gjort det vankligere..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest janita Skrevet Januar 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2012 jeg må si jeg liker den nye side bedre, men fikk raskere oversikt på de gamle sider, men syns så bra om de nye sider at jeg håper de fortsetter å være slik de er nå, men jeg forstår godt du er forvirret for det tok meg litt tid i å finne ut av de nye sider, men den er god når man blir bedre kjent med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest janita Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 jeg har store problemer med å logge meg inn jeg da....veldig kjipt for jeg er liksom så glad for å være her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PolarErMinVenn Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 De nye sidene er fine når man blir litt kjent Skjønner det er kjipt med innloggingsproblemer, det problemet har ikke jeg. Vet er er endel som hadde litt problemer med å få logga inn i begynnelsen, det var vel spsielt mednoen av explorerversonene. jeg bruker safari så ikke hatt vabskligheter. Håper du finner ut av de nye sidene etterhvert og at det ordner seg med logg in For ja, det er jo så bra å være her inne Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest janita Skrevet Februar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2012 De nye sidene er fine når man blir litt kjent Skjønner det er kjipt med innloggingsproblemer, det problemet har ikke jeg. Vet er er endel som hadde litt problemer med å få logga inn i begynnelsen, det var vel spsielt mednoen av explorerversonene. jeg bruker safari så ikke hatt vabskligheter. Håper du finner ut av de nye sidene etterhvert og at det ordner seg med logg in For ja, det er jo så bra å være her inne Lykke til Ja håper det ordner seg veldig fort..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar