Gå til innhold

Min vei til ett lettere liv


Gjest elisa28

Anbefalte innlegg

Hei hei flytter inn her til dere jeg.tidligere var jeg inne på ned over 40 kg.

 

Litt om meg

 

Jeg er en jente på 30 år, jeg bor i ett lite rødt hus i skogen sammen med min forlovede og 3 herlige gutter på 6 pr, 3 år og minsten blir 6 mnd nå:)

 

Jeg startet kampen mot kiloene 10 mai 2010, da veide jeg grusome 139,7 kg.

Fra mai 2010 til november 2010 gikk jeg ned 22,7 kg og veide 117 kg da jeg ble gravid med minstemann.

Jeg gjorde alt i min makt for og ikke legge på meg i svangerskapet. syntes jeg klarte meg ganske bra.Jeg har ikke gått ned noe i eller etter svangerskapet men veier i dag 6mnd etter fødsel og vel og merke etter en jul med mye god mat og godteri 122,5 kg, 5,5 kg mer en det jeg gjorde da jeg ble gravid.

 

Nå har jeg full fokus igjen, har igjen begynt og veie maten og smått begynt og ta opp treningen som er gåturer og zumba.

 

Mitt mål er og klare og gå ned 20 kg til sommeren. Jeg skal gifte meg i slutten av juli og drømmer om og føle meg lekker i en brudekjole.

 

Jeg går kurs på onsdager, som jeg har gjort hele tiden siden mai 2010. Første kurskveld etter nyttår er nå den 11 jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Imponerende innsats og resultat, lykke til videre på veien nedover :) Med samme ståpåvilje vil du nok oppnå resultatene du ønsker :) Morro og inspirerende å ha sitt eget bryllup å se fram til også da.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2012

Hei!

 

Slenger meg på denne tråden jeg!

 

 

Jeg er ei jente på 30 år, ingen barn, en hund. Jobber i rusomsorgen og går på skole, ellers ingen spesielle aktiviteter.

Jeg begynner på kurs i morgen, kjenner jeg både gruer og gleder meg. Vekta startet på 106 forrige tirsdag, og håper på å ende på 80 kilo. Alt under er en bonus :)Grunnen til at jeg har bestemt meg for at nok er nok er at jeg skal gidte meg i oktober og ønsker å kunne gå ned kirkegulvet 26 kilo lettere. Ser ikke helt for meg det, lenge siden jeg har vært normalvektig...

 

Skal begynne å trene denne uken, noe jeg gruer meg til!! Selv om det også skal bli godt å komme igang.

 

Håper vi kan følge hverandre på denne tråden, man trenger motivasjon når man skal forandre livet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...