Myrsnipa Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ser at det er flere som har sånn fin ticker på vektnedgang. Og jeg vil også ha en Hvordan gjør jeg det? Er ganske grønn når det kommer til slike ting på data. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SerenDipity Skrevet Januar 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ser at det er flere som har sånn fin ticker på vektnedgang. Og jeg vil også ha en Hvordan gjør jeg det? Er ganske grønn når det kommer til slike ting på data. Kan noen hjelpe meg? Jeg synes disse er enkle og fine og har bl.a. lekt meg med flere av typen "Weight Loss". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrsnipa Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg synes disse er enkle og fine og har bl.a. lekt meg med flere av typen "Weight Loss". Tusen takk for svar, jeg hadde funnet disse, men jeg vet ikke hvordan jeg får dem inn her. Litt "grønn" på dette skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SerenDipity Skrevet Januar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2012 Tusen takk for svar, jeg hadde funnet disse, men jeg vet ikke hvordan jeg får dem inn her. Litt "grønn" på dette skjønner du Se om dette fungerer for deg. Gå inn på: 1. Min profil. 2. Rediger min profil (lilla knapp oppe til høyre). 3. Endre signatur. 4. På ticker-siden der du får opp bilde av signaturen slik du vil ha den; høyreklikk på bildet og velg "Kopier bildelenke"/"Copy Image Location". 5. I signaturen din; klikk på knappen "Sett inn bilde", høyreklikk i vinduet som kommer opp og velg "Lim inn"/"Paste" 6. Lagre endringer Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar