Gå til innhold

Happy face!=)


Gjest Relizme

Anbefalte innlegg

Hei Alle sammen!!:)

 

I dag ble jeg utrolig glad når jeg gikk på vekta!

3 kg tatt av på 1 uka!:) Kjempe deilig følelse,og det å se at det faktisk funker og at man får noe igjen for det man har gjort i løpet av uka:)

 

Har spist sunt,og holdt meg unna godterier:) + trent 4 dager,og i går var jeg på fest og droppa alkoholen! ( de kaloriene spart tenkte jeg) Å det vistes godt i dag :D Koste meg med farris og fun ligth! ( kjempe godt) :)

 

Åssen har deres vekt vært mot dere? :)

 

Håper alle har hatt en strålende helg! Merker humøret bare steg i taket etter dagens tur på vekta!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! Det er så motiverende når man ser at det man gjør gir resultater :D Jeg er bare fryktelig glad jeg har veiedag fredag, for helga mi har vært full av usunn og ufornuftig mat... Men nå er jeg igang igjen, så håper jeg på resultater til helga jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært! Det er så motiverende når man ser at det man gjør gir resultater :D Jeg er bare fryktelig glad jeg har veiedag fredag, for helga mi har vært full av usunn og ufornuftig mat... Men nå er jeg igang igjen, så håper jeg på resultater til helga jeg også :)

 

JA kjempe motiverende!:)

 

hehe,satt veie dag på søndag med vilje jeg da:p for da MÅ jeg være flink i helga også!:) Har bestemt meg for at 1 gang i månden så skal jeg kunne kose meg! Og da blir jo ikke det ett varig resultat i lengden:)

 

Håper vekta gir gode resultater til deg også!!:)

hold meg oppdatert vis du vil!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...