Gå til innhold

Hva er dine favoritt GR-oppskrifter?


Gjest nedogblider

Anbefalte innlegg

Gjest nedogblider

Etterhvert som jeg har prøvet meg på GR-oppskrifene er det kjempegøy at de er veldig gode og metter godt - og er enkle å legge inn i registreringen.

 

Særlig fredagskosen er viktig hjemme hos oss. Da har vi vekslet mellom:

Hot pizza

Biff creole

Fullkornswrap

 

Alle disse er kjempegode. Lette å lage :-)

 

I dag skal jeg lage kjøttkaker med ertestuing

 

Hva er deres favoritter og anbefalinger?

 

Hilsen Nedogblider

og ps - jeg liker godt at det nå er mulig å linke fra forumet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Spinatpai og pølsesuppe er gjengangere hos oss! Paien kan også brukes som matpakke til lunsj, hvis du har micro på jobben.

Kyllinglasagnen har vi også laget noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest magkri2218

Jeg har to gutter og der er selvfølgelig tacosnurrene en favoritt. Ellers er også fiskegratengen veldig god, jeg tilsatte litt ekstra muscat og litt finrevet løk for mer smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Synsegulla

Biff Creole er veldig god, vår favoritt. Jeg lager også indisk kyllingsuppe, men bruker da bare GR oppskriften som base, for den smaker ingenting. Så jeg har i MYE mer, chilli, revet ingefær, rød løk i tynne båter, gulrøtter i tynne skiver osv. Jeg smaker den rett og slett til med det jeg har av krydder utenom også. Da blir den veldig god ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest ElisabethV

Min absolutte favoritt er Indisk kyllingsuppe !

Som en over her sier så sper jeg også på med litt ekstra, og gjerne en liten skvett med matfløte.

Har servert den til klubbdamer flere ganger, og alle ber om oppskrift.

Har også prøvd en pai med løk, husker ikke helt hva den heter, men veldig god :)

 

Grove taco snurrer er veldig god, men der lager jeg i tillegg en tomatsaus som jeg har på før karbonadedeigen.Og så må jeg ha vanlig ost... Liker ikke lett osten når den smelter... :unsure:

 

Ellers så er jeg dessverre ikke så flink å bruke oppskriftene her inne, men kjekk tråd der vi kan få litt tips av hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...