Gjest nedogblider Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Etterhvert som jeg har prøvet meg på GR-oppskrifene er det kjempegøy at de er veldig gode og metter godt - og er enkle å legge inn i registreringen. Særlig fredagskosen er viktig hjemme hos oss. Da har vi vekslet mellom: Hot pizza Biff creole Fullkornswrap Alle disse er kjempegode. Lette å lage :-) I dag skal jeg lage kjøttkaker med ertestuing Hva er deres favoritter og anbefalinger? Hilsen Nedogblider og ps - jeg liker godt at det nå er mulig å linke fra forumet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nedogblider Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Ingen som har noen favoritter å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ninjastar Skrevet Januar 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2012 Spinatpai og pølsesuppe er gjengangere hos oss! Paien kan også brukes som matpakke til lunsj, hvis du har micro på jobben. Kyllinglasagnen har vi også laget noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tullsjura Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Liker middelhavskyllingen kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jqulin Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Idag ble det lakseburger på potetsalat! Ellers liker jeg urtesnitzel,gryte med sopp og squash og mye mer! masse godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest magkri2218 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Jeg har to gutter og der er selvfølgelig tacosnurrene en favoritt. Ellers er også fiskegratengen veldig god, jeg tilsatte litt ekstra muscat og litt finrevet løk for mer smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nedogblider Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Tusen takk, alle sammen, da skal jeg prøve meg gjennom disse oppskriftene! Greit med anbefalinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Synsegulla Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Biff Creole er veldig god, vår favoritt. Jeg lager også indisk kyllingsuppe, men bruker da bare GR oppskriften som base, for den smaker ingenting. Så jeg har i MYE mer, chilli, revet ingefær, rød løk i tynne båter, gulrøtter i tynne skiver osv. Jeg smaker den rett og slett til med det jeg har av krydder utenom også. Da blir den veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest diskusjon Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Mine favoritter er: *Spinatpai, den er virkelig kjempe god *Pølsesuppe/lapskaus *Taconurrer, men fyller med skinke og løk i stedefor kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ElisabethV Skrevet Februar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2012 Min absolutte favoritt er Indisk kyllingsuppe ! Som en over her sier så sper jeg også på med litt ekstra, og gjerne en liten skvett med matfløte. Har servert den til klubbdamer flere ganger, og alle ber om oppskrift. Har også prøvd en pai med løk, husker ikke helt hva den heter, men veldig god Grove taco snurrer er veldig god, men der lager jeg i tillegg en tomatsaus som jeg har på før karbonadedeigen.Og så må jeg ha vanlig ost... Liker ikke lett osten når den smelter... Ellers så er jeg dessverre ikke så flink å bruke oppskriftene her inne, men kjekk tråd der vi kan få litt tips av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar