Gjest missteee Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg er for øyeblikket stiv som en stokk i nakken, og føler at en trening med yoga i uka hadde vært veldig hensiktsmessig for meg. Har noen av dere fine mennesker tips til en god yoga DVD? Evt. bok. Jeg har trent en del yoga tidligere så jeg trenger ikke de som kun er beregnet på nybegynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nedogblider Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Jeg har ikke tips om yoga DVD, men på biblioteket hos oss har de alle CDene fra Yogaskolen i Oslo. De har jeg lånt flere ganger. Jeg vet også at biblioteket har treningsDVDer så kan jo være du skulle tatt en titt der :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest missteee Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Da må jeg nok pusle meg på biblioteket jeg også. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest flode Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 En fysioterapeut anbefalte meg en dvd fra bokkilden.no, yoga steg for steg, med Naema Noor. Jeg har ikke prøvd den enda, bestilte den i sted!;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar