Gå til innhold

Registrering av mat


Gjest minus12

Anbefalte innlegg

Jeg ser at det ikke er så mange kommentarer om dette problemet lenger. Får alle til å registrer mat og trening nå?

Jeg får det til via telefonen, men ikke på PCen.Det går selvfølgelig å bruke mobilen, men synes det er mye lettere og raskere på PCen. Savner derfor dette veldig.

Jeg bruker Internet Explorer og jeg tror det er versjon 7.0 (er ikke helt sikker på versjonen). Er det noen andre som har samme problem fremdelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Jeg ser at det ikke er så mange kommentarer om dette problemet lenger. Får alle til å registrer mat og trening nå?

Jeg får det til via telefonen, men ikke på PCen.Det går selvfølgelig å bruke mobilen, men synes det er mye lettere og raskere på PCen. Savner derfor dette veldig.

Jeg bruker Internet Explorer og jeg tror det er versjon 7.0 (er ikke helt sikker på versjonen). Er det noen andre som har samme problem fremdelse?

 

Last ned Firefox. Funker som en drøm - og jeg har en gammel firefox tror jeg. Har også explorer og det funker ikke i det heletatt. Bare feilmeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei.

Jeg går ikke på kurs no(har gått tilsammen 3 kurs tidligere), jeg får ikke ført hverken mat eller trim... Må man gå på kurs for å få lov til det? Eller er det noe jeg gjør feil??

 

Noen som kan hjelpe meg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

Jeg går ikke på kurs no(har gått tilsammen 3 kurs tidligere), jeg får ikke ført hverken mat eller trim... Må man gå på kurs for å få lov til det? Eller er det noe jeg gjør feil??

 

Noen som kan hjelpe meg? :-)

 

Hei - gå inn på "Roede -klubben" - deretter registrer, så er du i gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...