Gå til innhold

Ned 10 kg til 1 juni 2012, noen som blir med?


Gjest Nystart��

Anbefalte innlegg

Gjest Nystart��

Nytt år og nye muligheter..Jeg begynte med en bedre livstil i september, men ikke like lett å holde på den, så juleferien begynte tidlig og var altfor laaang.. Men nå er jeg klar igjen til å ta kampen mot de ekstra kiloene, og håper virkelig noen vil holde meg med selskap :) Hjelper så mye med ekstra motivasjon, og "møte" andre i samme båt...

 

Jeg er 31 år, gift og har to barn, 7 og 10 år :) Prøver å få trent minst 2 ganger i uken og turer i marka når det ikke er for glatt..Dette er første gang i livet mitt jeg skal "slanke" meg. Har stort sett kunnet spist det jeg har villet uten at vekta har steget... Men nå når jeg har fått øynene opp så ser jeg at det har sneket seg på 20 kg etter fødsler..hmmmm. Og nå er det på tide å ta TAK i dette.. I alle år har jeg spist nugatti på skiva, og noe form på snop HVER dag!! Det ble det slutt på i september -11.. Så nå har eg alerede gått ned 10 KG, juhuuu..MEn har hatt ein god jule mnd, desember ble det ikke trent, eller telt calorier.. Og sånn kan det ikke fortsettes... Så er det noen der ute som kjenner seg igjen? så hiv dere på, så kan vi ta kampen mot kiloene SAMMEN :)

 

5 september-11 85,6 kg

4 januar-12 75,4 kg

 

Hilsen Yvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Jeg blir gjerne med, jeg også! Har nettopp startet en tråd selv, og hengt meg på mange av de nye her. Du er velkommen innom til oss i "En lettere vår!" Mange kjekke damer som inspirerer meg!

 

Jeg har som mål å klare 10 kg til påske og totalt 16-18 til sommeren.

Har bestemt meg for at det er siste forsøk. ;) Så da MÅ det gå! Er veldig motivert etter dager innpå forumet her!

 

Lykke til med ditt prosjekt! Gleder meg til å følge deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nystart��

Så kjekt da :))

 

For min egen del så syns eg det e super motiverende å se andre er i samme båt, og vi alle "sliter" med å få langt om livsstilen..Veldig greit å ha noen å dele opp og nedturer med :)Og en kjempe stor bonus at vi kan muntre/rose hverandre. Er selv me i noen andre tråder, og er blitt kjempe motiverte av å bare lese om alle de flinke mennenskene her inne på GR :) Og har et stort ønske om at eg skal bli og være like flink på sikt ;))

 

Ha en fortryllende fine dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Så kjekt da :))

 

For min egen del så syns eg det e super motiverende å se andre er i samme båt, og vi alle "sliter" med å få langt om livsstilen..Veldig greit å ha noen å dele opp og nedturer med :)Og en kjempe stor bonus at vi kan muntre/rose hverandre. Er selv me i noen andre tråder, og er blitt kjempe motiverte av å bare lese om alle de flinke mennenskene her inne på GR :) Og har et stort ønske om at eg skal bli og være like flink på sikt ;))

 

Ha en fortryllende fine dag videre :)

 

Ja, helt enig! Det er godt å oppleve at jeg ikke er alene i båten og at vi kan hjelpe hverandre å nå målet!

Fortryllende kveld ønskes deg også! Ha en god og fokusert helg! :)

Jeg skal på vekten på søndag, så jeg vil absolutt prøve å være flink gjennom helgen. Håper jeg klarer unngå helgeutskeielsene som jeg er så glad i... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...