Gå til innhold

Rosa vår 2012


Gjest Rosa

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lager meg en egen tråd (igjen).....Er en 35 år gammel gift trebarnsmor som ikke har klart å kvitte meg med de siste kiloene siden siste svangerskap. Jeg har alltid spist sunt, og trener variert og tilstrekkelig hardt 3-4 ganger i uken, men de overflødige kiloene blir jeg denne gangen til min store frustrasjon IKKE kvitt...

 

 

Det tredje svangerskapet har herjet såpass med kroppen at jeg nettopp har utført en bukplastikk for å få sydd magemusklene sammen, og fjernet litt overflødig fett og hud på magen, så nå starter jeg på ny frisk og med ny motivasjon, for kanskje, kanskje hjelper dette kroppen til å forstå at det slett ikke er farlig å redusere antall kilo...

 

Planen min er å gå ned fra 83 kg (som jeg veier nå) til 68-70kg. innen mai i år. Jeg har vært på en kroppsanalyse, og den viser at jeg har en hvileforbrenning på 1534 kcal i døgnet, hvilket innebærer at jeg trolig har spist for lite ifht. aktivitet og trening i lengre tid. Planen er derfor å spise 1600 kcal de dagene jeg IKKE trener, og ca. 1850 kcal de dagene jeg trener. Jeg starter fra og med i morgen med å føre opp det jeg får i meg. Grunnet operasjonen får jeg ikke trent på en del uker, men etterhvert kan jeg starte opp med noen gåturer, så inntil da blir jeg stort sett liggende på rundt 1600 kcal en tid fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Hei Rosa! Måtte innom og kikke på din tråd, også. Glad for at du er med i min, jeg gleder meg til å følge deg i din, også! Dette skal vi klare sammen! Håper du kommer deg fort etter operasjonen og at du får oppleve å nå målet ditt endelig! Jeg heier på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...