Gå til innhold

Oppmuntring til deg som starter på Maxikurs!


Gjest UPC

Anbefalte innlegg

Jeg startet på kurs 30.8.11. Med høy vekt og sterk motivsjon, noe som jobbet seg fram gjennom sommeren. Jeg har prøvd å være nøye med å holde dagsrasjonen med kalorier. Jeg er ikke så flink til å trene, men nå som jeg er mer enn 17 kg lettere, er det kasnkej enklere å bevege seg noe mer og litt fortere. Det motiverer til vdere satsing. Jeg sier ikke at det er like lett hele tiden, men jeg prøver å tenke tanken at jeg er på rett vei og vil ikke under noen omstendighet havne i det samme uføre igjen. Det har nettopp vært jul og jeg hadde noen planlagte utskeielser- skikkelig kalorieksplosjon. Merket at magen og inntaket stopper seg selv på et tidligere tidspunkt enn før. Det jeg erfarte i julen er at det i framtiden kan gå an å skeie ut inimellom, om man bare bruker hodet og planlegger og er fast bestemt på at dette kun skal vare den eller de dagene, også er det å følge den menyen man etterhvert begynner å kjenne godt:)

Lykke til videre i det nye året med færre kilo. Det nytter. Om det skjærer seg en og annen gang, så husk at løpet er ikke kjørt om du puttet inn noe veldig feil i løpet av uken. Bli ikke liggende, reis deg raskt opp og krum nakken og skru på den uante viljen du har.

Se deg i speilet og se deg selv som den du ønsker å være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...