Gå til innhold

Bryllup juni 2012


Gjest Tingeling87

Anbefalte innlegg

Gjest Tingeling87

Jippy, jeg skal gifte meg om under et halvt år! Desverre, så var kjolen jeg hadde kjøpt blitt for liten :( (Har kanskje noe med innspurt i Mastergrad og jula og gjøre ja). Så nå har jeg fått frist av brudebutikken til etter påske. Hvis kjolen ikke passer da, må jeg sette snøring i. Ikke at det er noen krise, men det koster en del, og jeg har lyst til å sette inn snøring fordi jeg har lyst ikke fordi jeg må!

 

Det betyr at jeg må ned ca 5 kg til påske! Heldigivs er motivasjonen god når jeg vet at det gjelder brudekjolen :D Ulempen er at jeg drar til Bangladesh i en måneden om ikke så altfor lenge, og der blir mulighetene for trening svært få, i tillegg til helt annen mat enn det jeg er vant til. Blir ikke like lett å kontrollere vekten der nede, så jeg risikerer å komme hjem i mars og plutselig bare ha en måned på meg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dette klarer du HEEEELT fint!! har jo en kjempe motivasjon og ett mål å jobbe mot!!!

Skal selv gifte meg i august! Gleder meg.. har ikke kjøpt kjolen enda.. og kg eg gikk av snei seg på i desember... full fart med kaloritelling og trening :) gøy når man først kommer igang.. OG har ett bryllup å se frem til!!

Ha en suuuuuuper tur til Bangladesh og kos deg max :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest MoraTeNora

Hei! Hvordan har det gått så langt?

 

Husk at når det kommer til å gå ned i vekt er det 80% mat og 20% trening!

Ta 10min styrke hver morgen i tillegg til å spise sunt, så er du på god vei!

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...