Gå til innhold

Vanskelig å slanke seg?


Gjest Synsegulla

Anbefalte innlegg

Gjest Synsegulla

Hei. Noen av dere her husker meg nok. Jeg gikk på GR kurs i fjor og det gikk fint fra jul til påske. Så gikk det galt. Jeg hadde født 2 barn på 2 år, det var nattevåk og tøffe tider. Håret mitt falt av(Fikk alopecia, har det enda), livet var vanskelig uten at jeg klarte å styre så mye. På høesten begynte jeg i ny jobb, ungene i barnehage og livet ble enda travlere. Jeg har spist siden påske. MYE! Jeg ble aldri mett. Klarte ikke å styre meg. Var sint hele tiden. Ikke noe var som det skulle. Og i går gikk jeg til akupunktur. Det er den største gaven jeg kunne gitt meg selv. Etter år hos psykolog som mente at kanskje jeg kunne ha en spiseforstyrrelse osv, fikk jeg hjelp i går, for første gang.

 

Kroppen min er i ubalanse. Jeg fikk 12 nåler tilsammen i hender og føtter, og våknet opp i dag etter en natt med god søvn, glad og uthvilt, og uten SULTEN som har forfulgt meg i mange mnd. Jeg har tatt blodprøver uten at legen fant noe. Jeg har hvilt, spist sunt(selv om det ble mye) spist usunt, trent, og styrt. Også ble livet snudd på hodet av noen nåler. Skal tilbake i morgen og få ny behandling.

 

Jeg blogger om min kamp for et lettere liv her: synsegulla.blogg.no. Der kommer jeg til å skrive mer detaljert om både kampen mot kg og alt det andre. Jeg går på nettkurs nå. kom gjerne innom og si hei.

 

Kanskje kan du også få hjelp av akupunktur?

 

Masse lykke til til både nye og gamle her inne, måtte hver og en av dere finne sin vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...