Gå til innhold

Skal vi gjøre det sammen?


Gjest idapetrine

Anbefalte innlegg

Gjest idapetrine

Jeg er ei jente på 30åe, 174 høy og 84 kg... Planen er å gå ned 10 kg til påske.

Er det noen på meny 2 som vil slanke seg sammen med meg?

 

Er lettere å ha noen å jobbe sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

:(:unsure:

 

 

 

Jeg er ei jente på 30åe, 174 høy og 84 kg... Planen er å gå ned 10 kg til påske.

Er det noen på meny 2 som vil slanke seg sammen med meg?

 

Er lettere å ha noen å jobbe sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idapetrine

Så bra :-) jeg har veiedag på tirsdag, går på internettkurs! Min første uke er snart over og jeg syns det har gått greit bortsett fra i helgen... Syke barn og jeg har heller ikke vært i toppform, så det har blitt litt ymse inntak og kanskje ikke det mest kalorivennlige til tider :-/ men har en spinningtime imorgen så satser på at det hjelper på før tirsdag :-)

 

Ellers sliter jeg litt med og komme opp til 1600 kalorier om dagen... Må sette meg litt mere inn i hva jeg kan supplere måltidene med... Ligger på rundt 1000 kal. om dagen og det er kanskje litt lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest jennypenny

Hei.

Jeg vil også være med :)

Jeg er ei jente på 30 år som skal ned ca 5 kg på ca 5 uker :S

Ojoj, her trengs det en hånd å holde i ;)

Jeg skal ut å reise i Asia i mars, og ønsker å forberede meg litt vektmessig.

Sansynligvis kommer jeg til å gå opp et par kilo på turen, så tenkter å være litt føre var...på en måte.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

 

Jeg også! Startet opp på nettkurs i går og er veldig motivert! Veier 74 kilo, og vil i første omgang ned 6 kilo. Hvis jeg kan skrifte litt til dere innimellom, og ta del i deres vei mot et lettere liv - er det kjempefint. Ikke noe er som å være flere ;):D:P .

 

Kjenner at jeg gleder meg til å bli mer bevisst når det gjelder hva jeg spiser - og at dette er et spark bak til å trene mer.

 

God natt alle sammen. Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest idapetrine

Så koselig at du også blir med :-) Ser vi veien nesten det samme! Da får vi konkurere ;-)

Jeg har veiedag på onsdag, men siden jeg har mensen denne uken så utsetter jeg veiingen en uke...eller kanskje jeg veier meg på fredag istede. (har litt problemer med å holde meg unna vekten så veldig lenge...)

Sist uke hadde jeg gått ned 0,3 og uken før dær 0,9...

 

Går det bra med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...