Gå til innhold

Fersk her inne - noen som kan peke riktig retning her inne?


Gjest Maylah

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Jeg er ny her inne og prøver å bli litt kjent.

Noen som kan geleide meg til noen tråder som har både jenter som skal ned ca 20-30 kilo som meg og som også er ammende småbarnsmødre? :)

Syns jeg finner flest tråder som er enten/eller....

 

På forhånd takk!

 

Mer presentasjon av meg kommer når jeg føler jeg gjør det på riktig sted B)

 

P.S. Ser hyggelig ut her inne - gleder meg til å bli kjent med noen av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Hei alle sammen!

 

Jeg er ny her inne og prøver å bli litt kjent.

Noen som kan geleide meg til noen tråder som har både jenter som skal ned ca 20-30 kilo som meg og som også er ammende småbarnsmødre? :)

Syns jeg finner flest tråder som er enten/eller....

 

På forhånd takk!

 

Mer presentasjon av meg kommer når jeg føler jeg gjør det på riktig sted B)

 

P.S. Ser hyggelig ut her inne - gleder meg til å bli kjent med noen av dere.

 

Hei, jeg skal ned 22kg :) er småbarnsmor, har en gutt på 7mnd og en på 3,5år. Men jeg ammer ikke lengere, har akkurat slutta.

Kanksje det er noen tråder på gravid og ammende? Hvis ikke kan jeg gjerne følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal ned 22kg :) er småbarnsmor, har en gutt på 7mnd og en på 3,5år. Men jeg ammer ikke lengere, har akkurat slutta.

Kanksje det er noen tråder på gravid og ammende? Hvis ikke kan jeg gjerne følge deg :)

 

Koselig - hei på deg :) Skal jeg bare lage meg en tråd og se om noen vil følge med da kanskje? Her inne eller på gravid/ammende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullsjura

Koselig - hei på deg :) Skal jeg bare lage meg en tråd og se om noen vil følge med da kanskje? Her inne eller på gravid/ammende?

 

ja, kan sikkert være lurt:)

Kanskje på gravid og ammede hvis det er viktig for deg, er kanskje lettere å snakke med noen som er i "samme båt" :) det må du nokk kjenne litt på selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan sikkert være lurt:)

Kanskje på gravid og ammede hvis det er viktig for deg, er kanskje lettere å snakke med noen som er i "samme båt" :) det må du nokk kjenne litt på selv :)

 

Nei, ikke så viktig annet enn at jeg ikke slanker meg "kjempehardt" :) Tar det over langen ;)

 

Lager en tråd her i morra jeg. Nå er det natta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...