Gjest Relizme Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Hei! Jeg er i jente på 24 år som skal ned en del kg for å si det mildt! Er godt i gang og har fulgt grete rodes kost plan og trenings plan i 2 uker nå på søndag! Første uka gikk jeg ned 3 kg,og håper vekta er snill denna uka også! Jeg synes det hadde vært koselig vis nettopp DU ville vært med på min ferd,og delt motivasjon,råd,og erfaringer! Er alltid godt med en å snakke med,motivasjons venn,eller i det hele tatt en venn er jo supert! Merker jeg trenger noen å snakke med som er i så å si samma båt som meg. Jeg veier nå 97kg,og skal ned til 75! Delmålet nå i førsteomgang er 90,så 85 osv! Tar det i små puljer så det er oppnårlig! Haddde vært koselig på svar! Enten her eller på melding:) synes noen ganger det tar så lang tid mellom svar fra folk,så vis du er bruker av msn så si ifra så kan vi jo addes der? PS: har hatt ett sånt emne ute før også,men alltid så dårlig respons,mange innom å titter men sjelden svar:( hehe.. Så prøver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest lise :) Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Hei Jeg vil gjerdne følge deg, er en jente på 22år som tidligere har gått på GR. Da gikk jeg ned 8.5kg. I ettertid har jeg gått litt opp og ned og veier nå 77.5kg målet er 60kg før sommeren... Sliter som de fleste andre med motivasjonen, skal ned i sentrum og melde meg inn på treningssenter senere i dag. Noe jeg gruer meg MAX til.. Tror det kan hjelpe og ha noen og dele alt dette vektreduksjons- greiene med, snakke sammen og motivere hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Relizme Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 [quote name=lise ' timestamp='1326712347' post='355051] Hei Jeg vil gjerdne følge deg, er en jente på 22år som tidligere har gått på GR. Da gikk jeg ned 8.5kg. I ettertid har jeg gått litt opp og ned og veier nå 77.5kg målet er 60kg før sommeren... Sliter som de fleste andre med motivasjonen, skal ned i sentrum og melde meg inn på treningssenter senere i dag. Noe jeg gruer meg MAX til.. Tror det kan hjelpe og ha noen og dele alt dette vektreduksjons- greiene med, snakke sammen og motivere hverandre. Så bra! har samme tråden på ``ned 20-30kg`` og der er det mange fler som er med,eller så kan vi jo snakke sammen på meldinger:) Supert at du har valgt å melde deg inn på trening senter da! det er jo ett bra valg! Har du en fast veie dag osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Takraset Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Heihei! Jeg vil gjerne slenge meg på! Jeg veier pr dags dato 77.4 og skal ned til 60 før juni/juli og! Har gått på kurs, men nå skal jeg klare meg selv med motivasjon, trening og riktig kosthold! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar