Logika Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 Jeg har sett flere fristende oppskrifter der det er brukt lettere fetaost, men hvor får man kjøpt det? Jeg har vært på flere butikker, både store og små, samt sjekket internett. Finner det bare ikke Noen som vet??? Bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tullsjura Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Viste ikke at det fanntes? Det må jeg se etter her på butkken. Fetaost <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest magkri2218 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Jeg antar at det er Arla sin, det er bare 3 % fett og ligger i lake. Det er vel ikke ordentlig fetaost, men en helt grei erstatning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vekter Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 sjekk de utenlandske butikkene om du har i nærheten. Dem har mange typer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar