Gå til innhold

Veldig veldig skuffet over meg selv


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Ja jeg lå med omgangssyken i går, mye av det som går i barnehagen, spiste første måltidet 11.30 i går og skulle spise kveldsmaten kl 21.30 da jeg bruker legge meg veldig sent i helgene, men tror dere ikke jeg sovnet? joda så fikk ikke spist siste måltidet så ble under 1600 kalorier i går

 

Skulle på trening i dag og, men våknet halv 10 og da hadde treningen startet.

 

orket ikke mye mat da jeg våknet så det ble en banan så skal jeg få i meg litt mer senere.

Skal få godt en tur i dag da. men redd jeg har ødelagt alt pga i går.

 

Men en ting jeg er stolt av, jeg har ikek drukket noe form for brus siden onsdagskveld, og for å si det slik jeg har vært fryktelig avhengig av den Urge brusen, men har ikke hatt lyst på den i hele tatt.

 

var en liten tur på butikken i går og jeg kjøpte meg en flaske vann, hadde ikke lyst på godteri heller, så tydelig at jeg har spist ganske bra i går og var ikke sulten.

 

Men i morgen skal jeg virkelig på trening, hadde gledet meg i dag og, men skal ihvertfall gå en time eller 1,5 time og det er sol ute her og.

 

Ønsker dere alle en strålende helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg lå med omgangssyken i går, mye av det som går i barnehagen, spiste første måltidet 11.30 i går og skulle spise kveldsmaten kl 21.30 da jeg bruker legge meg veldig sent i helgene, men tror dere ikke jeg sovnet? joda så fikk ikke spist siste måltidet så ble under 1600 kalorier i går

 

Skulle på trening i dag og, men våknet halv 10 og da hadde treningen startet.

 

orket ikke mye mat da jeg våknet så det ble en banan så skal jeg få i meg litt mer senere.

Skal få godt en tur i dag da. men redd jeg har ødelagt alt pga i går.

 

Men en ting jeg er stolt av, jeg har ikek drukket noe form for brus siden onsdagskveld, og for å si det slik jeg har vært fryktelig avhengig av den Urge brusen, men har ikke hatt lyst på den i hele tatt.

 

var en liten tur på butikken i går og jeg kjøpte meg en flaske vann, hadde ikke lyst på godteri heller, så tydelig at jeg har spist ganske bra i går og var ikke sulten.

 

Men i morgen skal jeg virkelig på trening, hadde gledet meg i dag og, men skal ihvertfall gå en time eller 1,5 time og det er sol ute her og.

 

Ønsker dere alle en strålende helg

 

Hei hei

 

det er ikke noen vits i å ha dårlig samvittighet. Du hadde jo omgangssyken. og da har du jo godt av å hvile ut.

Fikk ikke du tid til trening i dag, vel så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Men det du kan gjøre noe med er å lære av det og så komme seg videre.

Det er nemlig mange som tenker at: "jeg fikk ikke tid til trening de andre dagene, da er det ikke så farlig i dag heller da....". og så gir de opp. Da har en nemlig tapt.

 

Det ser ut til at du ikke legger deg på latsiden uansett. Og det er det viktigste. Uansett lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...