Gå til innhold

Endelig ikke røyker, og samtidig ned i vekt...


Anbefalte innlegg

Vært røykfri i 2 uker nå :D

Brukte halve 2010 og hele 2011 på å gå ned 20 kg.

Og nå har jeg altså ENDELIG stumpet røyken. Jeg har ikke planer om å legge på meg igjen. Men må innrømme at jeg sliter med sug og fysenhet om dagen.

 

Noen andre i samme båt om dagen? Kanskje vi kan dele noen lette døyve røykefyse tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Vært røykfri i 2 uker nå :D

Brukte halve 2010 og hele 2011 på å gå ned 20 kg.

Og nå har jeg altså ENDELIG stumpet røyken. Jeg har ikke planer om å legge på meg igjen. Men må innrømme at jeg sliter med sug og fysenhet om dagen.

 

Noen andre i samme båt om dagen? Kanskje vi kan dele noen lette døyve røykefyse tips?

 

Flink du er som har kuttet røyken!!!

 

Jeg holder på med nedtrapping av snusbruk men er vel ikke sånn super-duper-motivert til å gjøre det. Gjør det mest for samboeren min sin skyld, han er skikkelig giret. 1 bx i uka fremover, det er mindre enn halve den vanlige bruken min. (Jeg begynte for 2 år siden og regner med å begynne å bli gravid om 1,5 år, så da må jeg jo slutte uansett - han derimot har snuset i 10 år og kommer aldri til å slutte :huh: )

 

Følger deg gjerne, men kjenner jo ikke helt til det der med røyk. Har bare festrøyket, men det sluttet vi med 14. juni 2009. Men jeg har fortsatt lyst på røyk på fest. Phew! Men har ennå ikke brutt den pakten - selv om jeg har vært aldri så full og hatt "kjempegod" unnskyldning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...