Gå til innhold

ned 20-30 kg, onsdag 15.02


Gjest xray

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Rart at ingen har vært inne her i dag?

 

Camcam: Angående din "rapport" fra i går. jeg er helt vanvittig utrolig, sykt imponert! Kan du ikke smitte meg, please! Du er jo kjempeflink! "Snart under 90." Det er jo helt fantastisk! Det ER faktisk ikke lenge siden du rundet 100! Vær stolt av deg selv, uansett om du har hatt litt oppgang i dag. Du har gjort en fabelaktig jobb, og du har kun deg selv å takke, så vær stolt!!

 

I dag kom jeg hjem til meg selv. Da jeg byttet til mer komfortable klær, "kom jeg på" at jeg skulle veie meg, og jeg fikk en stoooor glede: jeg har i allefall ikke gått opp mye disse ukene jeg har vært borte fra vekta! og jeg som har vært på så mange besøk, spist kaker her og der fordi jeg "måtte" for ikke å skuffe vertene (og fordi jeg "glemte" at jeg ikke skulle ha"), og mor som har trengt å kose seg fordi hun er syk, og jeg som har vært villig "medpassasjer" på det cruiset... Åhhh, jeg er så spent på i morgne tidlig, her går det ikke an å vente til mandag morgen! jeg veide nøyaktig det samme som for to uker siden. Selv om det var ved 15-tida i dag, var det likevel mange timer siden jeg hadde spist, og jeg hadde tross alt undertøy og sokker på meg. (veier vel 100 gr, minst??!) hvis det viser seg at jeg klarer å gå litt ned til mandag, som jeg nå er MEGA innstilt på, blir jeg hoppende glad, og føler at jeg dermed er i gang igjen!

 

I morgne blir det mye aktivitet, i form av snømåking for å finne trappa - var rene unnarennet, fant ikke trinnene!! - og husrengjøring. Skal brenne mine kcal i stort monn, jeg kjenner meg SÅ motivert akkurat nå!

 

Ha det fint, er så spent på resultatene dine, Camcam, og uansett; JEG er i allefall kjempestolt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...