Gjest Susa27 Skrevet Januar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2012 Lurer på noe. jeg skal liksom få i meg 1600 kcal om dagen. jeg likger på 1200 ca. og er mett!!!! hvordan fordeler dere som skal ha 1600 kcal maten utover dagen, hva er en typisk matregistrereing. frokost lunsj, mellom ,middag og kvelds ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mette77 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Hei Susa27 Vet ikke helt hvordan GR fordeler det, men jeg har fordelt kaloriene omtrent som dette: Frokost - 250 Lunsj - 300 Mellom - 150 Middag 600 Kvelds - 300 Nå vet ikke jeg hvordan du har fordelt det, men viss du passer på å drikke et glass melk/juice til måltidene, så har du de manglene kaloriene uten å gjøre noe mer enn det. Viss du da ikke allerede har gjort det innen de 1200 kaloriene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emilie78 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emilie78 Skrevet Januar 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2012 Det som våres kursleder sa var at det går ann å spe på med ekstra pålegg, eller noe dressing over saltaten etc, det er vistnok ikke så mye som skal til for å klare å komme seg opp! ELler i steden for knekkebrød så ta brødskive etc etc. Jeg har jo bare hatt dag en i dag, men merker jo at det skal bli en utfordring å få til antall kcal pr døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar