Gå til innhold

HVORDAN iallverden skal jeg få i meg 1900 kcal


Gjest bobla1

Anbefalte innlegg

holder på med mitt aller første kurs...det var en kjedelig nedtur når jeg skulle veies etter første uka, - 0,3 kg :((( ( kan det være fordi jeg har spist forlite??)

har prøvd hardt å få i meg nok kcal (som skulle være 1600), men greier ikke mer enn 12-1300 :/ så tok vi å regna ut behovet mitt..og det viste at jeg skal nok nærmere 1900 pr dag!!! HJELLLLP....

har aldrig spist så mye som nå...og likevel er jeg trillerund!! -kansje spist forlite i alle år?? pussig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

holder på med mitt aller første kurs...det var en kjedelig nedtur når jeg skulle veies etter første uka, - 0,3 kg :((( ( kan det være fordi jeg har spist forlite??)

har prøvd hardt å få i meg nok kcal (som skulle være 1600), men greier ikke mer enn 12-1300 :/ så tok vi å regna ut behovet mitt..og det viste at jeg skal nok nærmere 1900 pr dag!!! HJELLLLP....

har aldrig spist så mye som nå...og likevel er jeg trillerund!! -kansje spist forlite i alle år?? pussig...

 

Har en gammel kursbok, og da anbefales de med meny 3 og over å spise litt mer kaloritett mat (dvs mat med sunt fett, feks avocado, makrell i tomat, røkelaks etc) og å bruke ekstra pålegg for å spe på. Ellers blir det jo fryktelig mye mat. Bare deilig med mer pålegg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gammel kursbok, og da anbefales de med meny 3 og over å spise litt mer kaloritett mat (dvs mat med sunt fett, feks avocado, makrell i tomat, røkelaks etc) og å bruke ekstra pålegg for å spe på. Ellers blir det jo fryktelig mye mat. Bare deilig med mer pålegg!!

 

tusen takk for raskt svar :)

spiser makrell..men pøser gjerne på mer :) jeg får prøve...så krysser jeg fingrene for et par kilo ned neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg stemmer også for avokado og makrell i tomat!

 

Ellers kan du legge til nøtter til mellommåltidene dine, hvis du liker og tåler det. 15 mandler er ca 100 kcal, f.eks.

 

Også er det så godt å bruke pinjekjerner eller valnøtter i salaten! Litt rapsolje oppå salaten gir også ganske mange flere kcal.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sprekogblid

hei

jeg og sliter med å få i meg nok kalorier . har lagt på ca 1600 den siste uken , å resultat var at jeg hadde lagt på meg ...

 

jeg har lenge gått på ca 1000 kalorier til dagen . så rekner med vektoppgang er like mer mat??

 

jeg pøser i dag på med nøtter for å få opp kaloriene.

 

lykke til

så skal vi klare å få opp kaloriene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...