Gå til innhold

Da er jeg i gang :-)


Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med overvekt i mange år, og nå må jeg gjøre noe. Er litt positiv nå etter som jeg klarte å legge bort røyken i september 4,5 mnd. Men det har også resultert i 10 kg pluss, akkurat som jeg ikke hadde nok kilo fra før :mellow:

 

10.januar var jeg 119,2 kg etter en uke klarte jeg å gå ned 2,5 kg. :D Håper at jeg klarer å stabilisere meg på 1 kg minus i uka :)

 

Målet er å komme ned til 70 kg igjen, men det er vel langt fram. Til å begynne med så fokuserer jeg mest på å begynne å spise måltidene, så skal jeg etterhvert begynne med litt trim også. Det er bare at det er så tungt å komme igang med trimmen, når det er glatt ute og mørkt når jeg kommer hjem fra jobb.

 

Håper på litt motivasjon her inne. Jeg har ikke meldt meg på kurs, men har jo et bibliotek av grete roede bøker hjemme etter mange kurs tidligere år.

 

Kommer tilbake med oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er knall flink som har sluttet og røyke. HURRA!!! Sluttet selv og røyke for 8 år siden, og er sååå glad for det!

 

Vi veier omtrent like mye, men jeg er nok litt høyere enn deg siden jeg har som mål å nå 90 kg, og du 70 kg :) Men uansett, blir gøy å følge deg på veien videre. Jeg startet på nytt GR kurs 9 januar og gleder meg til å ta av en drøss med kg :)

 

Lykke til, blir spennende å følge deg på veien videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...