Gå til innhold

Håper alle kan se hit, trenger virkelig råd nå


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, ja jeg startet på kurs 11 januar og hadde skikkelig veiing nå sist onsdag på kurset og bare 200 gram ned, drikker ikke vann så det er nok en sammenheng.

 

I forhold til scoren min i dag så ligger jeg på 6,4, men har et problem pga ligger på 54% proteiner, 29% karbo og 17% fett, er dette skikkelig galt? jeg spiser så å si det samme hver dag utenom til middag . den blir dte litt emr variasjon i.

 

Redd jeg gjør fryktelig mye galt nå.

 

Forresten jeg bruker frossene wok grønnsaker til kyllingwok, skal jeg da veie opp 150 gram før eller etter jeg har varmet det i panna? Trenger virkelig råd nå, nekter å gå ned bare 200 gram til neste uke og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Det er viktig å drikke, hva med fun light saft? Eller vann med sitronsmak? Ikke vær opptatt av at alt skal være perfekt hele tiden, det er tid som er stikkordet her. Hold ut. kroppen din vet ikke at den må slippe vekt akkurat en gang i uka. Kanskje har du trent litt, at kroppen holder på litt vann. Kanskje er du der i syklusen din at du er litt mer oppblåst?

 

Ang kosten: Ikke gjør for store endringer med en gang. Jeg har fokusuker. En uke prøver jeg ut 2 nye fiskemiddager, siden vi synes det er vanskelig i vår familie. En uke har jeg fokus på å spise nok grønnsaker hver dag, en uke ser jeg på enkle øvelser for å snike litt trening inn i hverdagen, en uke bruker jeg tid på å finne gode ting å erstatte typisk helgekos som chips og sjokolade med, osv. Det tar tid å lage nye vaner.

Kanskje skal du bare bytte ut etpar varer med en lettere variant for å få en bedre balanse mellom fett og det andre? Det er ikke sikkert at det er så mye som skal til :) Lykke til hvertfall :) Det viktigste er å ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...