Gå til innhold

Mat på fest....Hva gjør du utover de sene nattetimer?


Gjest Fjelljenta

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

Blir jo servert mat på festen, men hva gjør dere utover de sene nattetider og magen skriker etter mat? Maten på festen er jo enkel, fyll fatet med mest mulig salat, ta hovedmaten som tilbehør. Men hva i alle dager skal jeg spise før jeg kommer hjem og kan spise kveld før jeg legger meg om natten? Blir jo mye mer enn 3 timer før neste tilgjengelige måltid tenker jeg... Noen med råd/tips til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Sånne knekkebrød pakker, de med smørepålegg er glimrende å ha i veska.

 

Den var ikke dum. ;) Må være noe jeg kan "smugspise" føler jeg. Kan jo legge nedi en banan og, den metter jo godt en stund, rundt 100kcal. Jeg drikker ikke alkohol, så blir ikke bøttet innpå kcal i den retningen heller, ikke brus heller forresten. Nå hørtes jeg kanskje ufattelig kjedelig ut, men jeg har det knall på fester likevel. :D

 

Flere ideèr til hva jeg kan putte i vesken min på fest? Eller til andre som leser tråden... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Skulle til å si nøtter, men så kom jeg på at du var SULTEN og ikke bare måtte spise noe.

 

Banan er en god ide. De sandwichknekkebrødene syns jeg er hæslige, men det er nå min smak. Da vil jeg heller ta en sånn "nature diet" eller "nutrilett" bar. De syns jeg metter ganske godt. Og så ser de jo ut som sjokolade!

 

Det GÅR jo an å gjøre det billig og bare ha med en ferdigsmurt skive også ;)

 

Jeg har hamstret inn på nødmåltider nå i 10-kronersmarkedtider. Har et ukjent antall poser med rett i koppen, havregrøtposer, nøtteblandinger (spiser bare 1/3), snack-a-jacks. Må av og til ha noe å spe på med når timene går og jeg ikke har tid til å lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...