Gjest snøkrustall Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei å hå, ny her jeg! Vet ikke hvordan jeg skal begynne min presentasjon, men får bare hoppe i det. Jeg er 30 år, har 3 barn og kommer fra arendal. Skal ned noen kilo etter å ha lagt på meg under 3 graviditeter. Håper på å bli kjent med mange flinke mennesker her inne og å få mange gode råd og hjelp til å legge om kosten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinbukk82 Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Velkommen skal du være Hva er ditt mål/delmål om det ikke er for frekt å spørre ? Masse lykkeønsker til deg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest snøkrustall Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Velkommen skal du være Hva er ditt mål/delmål om det ikke er for frekt å spørre ? Masse lykkeønsker til deg !!! Mitt mål er å legge om til en sund kost og å gå ned 8 kg, da er jeg ned i 62 kg. Jeg er gift med en som skal gå ned rund 40 - 50 kg, så vi gjør dette sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar