Gå til innhold

brukervennlig og rimelig pulsklokke


Gjest madeleinerenate

Anbefalte innlegg

Gjest madeleinerenate

Ønsker tips ?

 

Hvilke pulsklokker bruker dere ?

 

Hva er positivt og negativt ?

 

Er den brukervennlig og eventuelt på norsk ?

 

Legger dere som bruker pulsklokke bare inn det dere får på pulsklokken når dere trener og ikke annen trening , bare pulsklokke og hva det forbrente ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest PolarErMinVenn

Hei, ser det er en stund siden du la ut denne meldingen, men jeg svarer nå alikevel jeg :)

 

Jeg har polar pulsklokke. Alle som har polar er kjempefornøyd etter hva jeg har hørt. Jeg har FT60, kanskje ikke av de rimligste, men jeg er kjempefornøyd!!! Jeg kan bruke den til alt: sykling, løping, svømming osv. Den er meget brukervenlig! Vet ikke om den har norsk språk om du kjøper den i norge, det kan du jo evt spørre om i butikken (kjøpte min i england..). Jeg registrerer bare pulsklokke, og et notat på hva jeg har gjort. Vet det er endel andre som bare bruker den under kondisjonstrening og heller registrerer styrketrening slik de har gjort tidligere med TP.

 

Det som kanskje er negativt er at om du trenger service på den må den sendes inn til polar, men det går veldig fort (som regel mindre enn en uke) og koster deg kun porto en vei (jeg har sendt inn både min og pappa sin for vi har trengt batteribytte på våre).

 

Håper dette var litt til hjelp hvertfall :) Kanskje du allerede har kjøpt deg en?

Lykke til med trenigen hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har Suunto t3c og er fornøgd med den. I motsetning til andre klokker, trenger du ikke å sende den inn for å skifte batteri. Det er lagt opp til at du kan skifte batteri selv. Da slipper jeg å være uten pulsklokke. Du kan kjøpe mye forskjellig utstyr som tilbehør til klokken. slik som GPS, skritteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...