Gå til innhold

takk for meg her inne, tusen takk for all deres støtte


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

hei alle sammen, det er med tungt hjerte jeg melder meg ut herfra, det er bare kaos i hodet mitt, knakk sammen i tlf til moren min i stad, hun bor 85 mil unna.

Jeg har ikke lyst å gi opp siste del av utdanningen min men for psyken min sin skyld så klarer jeg ikek fullføre nå og jeg får da aldri muligheten til å fullføre igjen da linjen våres nå er lagt ned så siste mulighet jeg nå hadde var nå etter påske.

 

Jeg har mistet helt troen på meg selv, og kommer nok til å slutte på kurset også, jeg klarer bare ikke mer akkurat nå. alt gjør så utrolig vondt.

Føler jeg ikke har vært flink til å motivere dere her inne heller, jeg har virkelig prøve men det har kanskje ikek blitt helhjertet, men dere er alle så flinke og jeg misunner dere den motivasjonen dere har, som jeg holder på å miste.

 

Ønsker dere alle masse lykke til, dere er superflinke alle sammen

 

blitt glad i dere selv om jeg ikke kjenner dere personlig.

 

stor klem fra engeljenta som føler hun holder på å gi opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for den lille tiden jeg fikk bli kjent med deg her inne:)

 

Ønsker deg all hell og lykke og alt ordner seg til slutt, du trenger sikkert en god pause fra forventninger og hverdagens mas og jag.

 

Stooor klem til deg, Engeljenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusentakk for hyggelige hilsninger, klarer nok ikke helt å holde meg vekk, jeg drar på kurset onsdag så får jeg se om det blir bedre etter det:)

 

dette er nok ikke det siste dere ser av meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...