Gå til innhold

Hei!


Gjest *plingeling*

Anbefalte innlegg

Gjest *plingeling*

Heisann alle sammen!

 

Sniker meg inn her hos dere jeg! Satser for fullt på å bli kvitt noen kilo nå frem mot sommeren. Jeg veier nå 84 kg, men skal ned til ca 68:) har gått ned ca 10-12 kg siden i høst, å det følest herlig!! Tenk så godt det skal bli å bli kvitt resten?!! ;)

 

Skal bli kjekt å følge dere mot målet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

Heisann alle sammen!

 

Sniker meg inn her hos dere jeg! Satser for fullt på å bli kvitt noen kilo nå frem mot sommeren. Jeg veier nå 84 kg, men skal ned til ca 68:) har gått ned ca 10-12 kg siden i høst, å det følest herlig!! Tenk så godt det skal bli å bli kvitt resten?!! ;)

 

Skal bli kjekt å følge dere mot målet:)

 

Hei!

Jeg veier også 84 kg, og tenker meg noenlunde samme mål som deg! :D Du har vært kjempe flink da! Jeg starter egentlig nå jeg.. Har bare gått opp og opp i vekt det siste halvannet året, så nå må det tiltak til! :D

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *plingeling*

Hei!

Jeg veier også 84 kg, og tenker meg noenlunde samme mål som deg! :D Du har vært kjempe flink da! Jeg starter egentlig nå jeg.. Har bare gått opp og opp i vekt det siste halvannet året, så nå må det tiltak til! :D

 

Lykke til!

Så gøy at vi har samme utgangspunkt å ca samme mål! Har akkurat startet med kaloritelling, å foreløbig ligger jeg på 1600. Blir artig å se når jeg har veiedag om det er rett for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...