Gå til innhold

Røykfri i 2 uker, men 1,5 kg pluss...Flere?


Gjest røykfri

Anbefalte innlegg

Gjest røykfri

Er selvfølgelig nydelig å ikke røyke, men vanskelig. Føler jeg har et behov jeg må dekke, så jeg spiser...spiser alt jeg kommer over.

 

Men fra i morgen er det slutt. Jeg skal ikke direkte slanke meg, men trene masse og spise sunt.

Jeg må vel være så ærlig å si at jeg godt kunne ha gått noen kg før røykeslutten. Jeg veide i dag tidlig 72 kg og jeg er 175 cm. Er 40 år og har to jenter på 6 og 10 år. Mitt mål er ca 65 kg.

 

Jeg skal ha veiedag på mandager, altså første i morgen:)

 

Noen andre i samme situasjon som vil være med på veien til et aktivt, lettere og røykfritt 2012?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som ikke-røyker. Det må da være deilig! Jeg har aldri røyket i hele mitt liv, men jeg heier gjerne på deg allikevel.

 

Jeg er omtrent like høyt som deg, dessverre har jeg litt fler kilo som skal bort, men jeg har veiedag på mandag jeg også.

 

Jeg rapportere i min egen tråd "back on track", og du er hjertelig velkommen dit, hvis du vil.

 

Lykke til i alle fall - både med å forbli røykfri og med vektnedgangen!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vestlandsjente

Er selvfølgelig nydelig å ikke røyke, men vanskelig. Føler jeg har et behov jeg må dekke, så jeg spiser...spiser alt jeg kommer over.

 

Men fra i morgen er det slutt. Jeg skal ikke direkte slanke meg, men trene masse og spise sunt.

Jeg må vel være så ærlig å si at jeg godt kunne ha gått noen kg før røykeslutten. Jeg veide i dag tidlig 72 kg og jeg er 175 cm. Er 40 år og har to jenter på 6 og 10 år. Mitt mål er ca 65 kg.

 

Jeg skal ha veiedag på mandager, altså første i morgen:)

 

Noen andre i samme situasjon som vil være med på veien til et aktivt, lettere og røykfritt 2012?

 

Det skjedde med meg og.. Men har også noe med at forbrenningen i kroppen går litt ned, for når du røyker så øker forbrenningen/metabolismen i kroppen din pga den vil bli kvitt giftstoffene. Men ta deg et eple og drikk masse kaffe og te istedenfor å lage måltider ut av det :) Det samme kan du gjøre om du skal være med venner utenfor, ta deg en kopp kaffe med deg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...