Gå til innhold

for de som starter på kurs i uke 4


Gjest minus20kg

Anbefalte innlegg

Gjest minus20kg

Jeg starter på nettkurs i dag å skal ned 20-25 kg! Har ikke sett matchvekta mi siden jeg var 15 og kroppen har forandret seg mye siden da! (Er nå 26 og har 1 fullført svangerskap bak meg.) Så jeg må nesten se når jeg nærmer meg hva jeg er fornøyd med! Har prøvd å slanke meg ganske mange ganger tidligere, men har alltid gitt opp.. Sist jeg gjorde en skikkelig innsats gikk jeg ned 10 kg, men de kom fort på igjen gitt.. Nå vil jeg ned til matchvekt og der vil jeg bli!!

 

Grunnen til at jeg tar nettkurs er at jeg ikke har mulighet til å møte opp på kurs de dagene det er kurs her jeg bor da jeg jobber de dagene :angry: . Det optimale hadde jo vært å måtte møte opp personlig å veie seg foran en hel haug med andre mennesker, men jeg får ta til takke med at en person skal lese rapporten min å veilede meg videre. :blink: Jeg blir mest motivert av konkurranse så det hadde gjort seg med litt flere i "gjengen"! :D Kanskje er det likesinnede der ute som vil følge denne tråden å "konkurrere" litt med meg? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...