Gå til innhold

Noen fra Bergen?


Gjest charlotte :)
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest charlotte :)

Hei hei!

 

Jeg er en student på 19 år, snart 20, fra Bergen som skal begynne på mitt første kurs nå om ikke så altfor lenge.

Har jobbet og slete med å komme meg ned i vekt i mange år, men vekten trosser mitt ønske, og fortsetter å øke. Har vært aktiv med kampsport i 13 år, før jeg for 1,5 år siden fikk kyssesyken og måtte legge vekk treningen. Etter dette har kondisjonen sunket i takt med de økende kiloene, og trivselsvekten har virket uoppnåelig å nå.

Nå prøver jeg på nytt, og denne gangen skal det gå! Er 178 høy, 83 kg, med en trivselsvekt på 70 kg.

 

Noen andre fra Bergen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Gjest henriette20

Hei!

 

Jeg kjenner meg godt igjen! Er jo en stund siden du skrev her, men svarer fordeom jeg! :)

 

Jeg er 21 og studerer også i bergen, etter at jeg begynte å studere snek vekten seg oppover med litt for mye kos og alkohol, jeg har nå gått på kurs i 6 uker (tror jeg det er) og har gått fra 92,2 til 86,5 og har fremdeles en lang vei å gå, mitt første delmål er 85, så jeg håper å klare å nå det til neste møte.

 

Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Sara_fl

Hei!

 

Jeg kjenner meg godt igjen! Er jo en stund siden du skrev her, men svarer fordeom jeg! :)

 

Jeg er 21 og studerer også i bergen, etter at jeg begynte å studere snek vekten seg oppover med litt for mye kos og alkohol, jeg har nå gått på kurs i 6 uker (tror jeg det er) og har gått fra 92,2 til 86,5 og har fremdeles en lang vei å gå, mitt første delmål er 85, så jeg håper å klare å nå det til neste møte.

 

Hvordan har det gått med deg?

 

 

Ser jo at det er en stund siden dere kommenterte her.. :) jeg er 21år og fra Bergen! skal ned 35kg til idealvekten min.. :rolleyes: er 182 cm og er 109kg foreløpig.... :mellow: men jeg har troen på at Grete Roede fungerer!