Gå til innhold

jeg vil ned !


Gjest Sommersnø

Anbefalte innlegg

Gjest Sommersnø

nå skal vi se.... hvor lenge klarer jeg å holde meg motivert?

Kanskje dersom jeg skriver litt dagbok, da blir det lettere å holde på ?

 

Jeg er snart 30, har 2 unger, den siste fikk vi i september. Trivselsvekta mi er 70 kg, nå veier jeg 85,1 . Etter fødsel gikk jeg ned noen kg rask som de fleste men så stoppet det. Jeg spiste sunt og trimmet i 6 uker, gikk ned 2 kg og mistet motivasjonen fordi jeg syntes det gikk aaaaaalt for seint. Har slanket meg før og det har alltid gått veldig tregt synes jeg.

 

Nå må dere ikke bli sinte, men for øyeblikket går jeg på herbalife for å få en kickstart på slankingen. Har gått ned 2,5 kg siden jeg begynte 10.januar. Men nå er jeg redd det har stagnert... aktivitetsnivået mitt har vært lik 0 denne uka, men det har sin forklaring.

Jeg er vanligvis ute å triller hver dag men den siste uka har det blåst så vannvittig her jeg bor at det har vært umulig å ta med babyen ut, og så skal det sies at samboeren min jobber på nordsjøen så jeg er hjemme alene... å trimme på stua foran TV'n når ungene er i seng på kvelden er totalt uaktuelt. Jeg MÅ ha voksentid, det innebærer avslapping, boblebad, lesing, være sosial, TV, strikking og mye mer men IKKE trimming. Det har jeg ikke overskudd til, ikke lyst heller for den saks skyld. Jeg elsker å være ute å røre på meg sammen med ungene men nå har det seg slik at jeg bor på en nokså flat øy, så på denne årstiden blir jeg dessverre ofte sittende inne. :(

 

Jeg følger anbefalingen på Herbalifeboksen. Jeg tar shake istedenfor frokost og lunsj, også spiser jeg normal middag... og litt frukt ev/grønnsaker på kvelden.

Jeg veier meg hver tirsdag og tar mål av midjen. Skriver mer senere for nå våknet babyen fra duppen sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommersnø

da fikk vi ut å trimme en liten tur. Går en runde rundt bygda på 3 km akkurat...er ikke så langt men babyen blir så utålmodig på lengre turer.

 

 

Dersom noen vil gå ned i vekt 'sammen' med meg hadde det vært moro =) Jeg veier meg hver tirsdag som jeg skrev i posten over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommersnø

veide meg på tirsdag....vekten sto stille på 85,1 ....var jo redd for det!

mister ikke motivasjonen av den grunn.... har faktisk trent zumba 2 ganger denne uka i tillegg til at jeg har vært ute å trilla hver dag bortsett fra mandag for da var jeg borte hele dagen.

 

nå har jeg gått i joggeklær i et år....og de er Ikke meg og min stil i det hele tatt! Jeg har et par bukser som jeg er nokså sikker på at vil passe når jeg kommer ned til 80 kg. Kunne selvfølgelig kjøpt meg nye klær som passer nå men jeeg har egentlig ikke lyst til det. når jeg målet mitt vil de klærne bli alt for store....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...