Gå til innhold

vann med pæresmak, går det bra?


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

hei jeg sliter med å drikke vanlig rent vann, men er dte greit å drikke de imsdalflaskene med smak eller er det fyfy? jeg har helt kuttet ut brus, var på kino i går og da drakk jeg heller en slik flaske med Imsdal:) tenkte å kjøpe noen slike, for da tror jeg det blir litt lettere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg sliter med å drikke vanlig rent vann, men er dte greit å drikke de imsdalflaskene med smak eller er det fyfy? jeg har helt kuttet ut brus, var på kino i går og da drakk jeg heller en slik flaske med Imsdal:) tenkte å kjøpe noen slike, for da tror jeg det blir litt lettere

Hei.

I utganspunktet er det nok best med rent vann. Men når det er sagt, så er det jo mye bedre med smaksatt vann, enn brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg sliter med å drikke vanlig rent vann, men er dte greit å drikke de imsdalflaskene med smak eller er det fyfy? jeg har helt kuttet ut brus, var på kino i går og da drakk jeg heller en slik flaske med Imsdal:) tenkte å kjøpe noen slike, for da tror jeg det blir litt lettere

 

Det er 77 kcal i en flaske på 0,7 l. Jeg ville nok ikke satset på å drikke bare det, men en fordeling kan jo gå an bare for å få litt forandring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det er 77 kcal i en flaske på 0,7 l. Jeg ville nok ikke satset på å drikke bare det, men en fordeling kan jo gå an bare for å få litt forandring :D

Sitter her med en flaske vann med smak, den har ingen kalorier og det gjør jo ikke noe. Sjekk flaskene - det er visst stor forskjell på kaloriinnhold:-) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...