Gå til innhold

litt om min bakgrunnshistorie...............kanskje noen vil lese


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

Hei alle sammen, ja skriver litt om min historie jeg her.

 

da jeg var 16 så skjedde det noe som gjord at jeg sluttet spise, var nede i 40 kg tilslutt men moren min mente jeg bare hadde høy forbrenning så jeg fikk aldri noe hjelp.

 

Etterpå gikk ejg bare opp og end i vekt, hadde aldri et normalt forhold til mat.

i 2006 begynte jeg på antidepressiver og raste opp 20 kg bare i vann så var oppe i 98 kg tilslutt og det er tungt for en kropp på 1.62 cm.

 

så i 2007 forlovet jeg meg og skulle gå ned til bryllupet så startet med personlig trener, men så tok forholdet slutt og jeg mistet motivasjonen igjen.

 

Så havnet jeg i vestfold. begynte på xtravaganza kurs helt til han jeg er veldig glad i sa tilslutt at nå må du kutte det ut du blir jo syk.

 

har strevd med maten lenge, var i et forhold i 2 mnd i sommer med eksen til bestevenninna mi, hun spleiset oss. han har 2 unger som jeg er blitt veldig glad i og i kveld tok han kontakt på facebook da han ville møte meg for det endte ikke så bra mellom oss.

 

jeg kjenner jeg fikk en klump i halsen for han betydde mye for meg i sommer. vi opplevde mye sammen på de 2 mnd vi var sammen og jeg ble en del av livet til ungene og.

 

jeg startet på grete roede kurs 11 januar og på en måte er det det beste som har hendt meg, fått et mer sunnere forhold til mat og det viktigste er ikke hvor mye jeg går ned hver uke men at det går nedover. Tidligere ble jeg skuffet om jeg ikke gikk ned 2 kg hver uke.

 

i juli 2010 ble jeg kjent med han som tok hjertet mitt , vi har utrolig mye felles, men følelsene hans er der ikek for meg sier han.

 

har 2 ganger prøvd å kutte han ut og det var januar 2011 og april 2011.

Første gangen gråt han og jeg har aldri sett han gråte. andre gangen så kom han innom med skjorta mi som jeg hadde glemt igjen til han og 10 røde roser for han visste jeg ikke hadde det bra.

 

Han fikk 2 billetter til ylvis showet i mars til meg til jul og vil ha meg med på det og til da har jeg et mål om å komme inn i en kjole jeg ikke har brukt siden 2003 og det skal jeg klare.

 

jeg fikk verdens beste kaffemaskin av han til jul som jeg har snakket om til han i flere mnd.

 

jeg vet jeg bør kutte han ut men klarer det ikke.

jeg sendte han sms i kveld der jeg bare spurte om han var våken og da ringte han meg plutselig. jeg blir virkelig ikke klok på han.

 

Jeg har ikke sett eksen min siden oktober og han sa vi kunne møtes torsdag om jeg ville for han vil være venner. fortalte det og til han kompisen min d ahan ringte i kveld, merket han ble litt satt ut, ble han sjalu kanskje?

 

jeg har opplevd mye med kompisen min, sverigeturer, en langhelg til barcelona, we will rock you musicalen i mars i fjor og et standupshow han fikk av meg i bursdagsgave og spa.

 

han sa i går at jeg virker mer avslappet og lettet for tiden etter det valget jeg tok om ikke å fullføre skolen selv om det er et lite nederlag for meg. han har bra økonomi, en bra jobb mens jeg er i praksis og går på nav.

 

moren min sa i kveld og at om jeg ikke får meg jobb her i vestfold så må jeg flytte hjem for da klarer jeg meg ikke økonomisk.

 

Ja jeg har hele familien i trondheim men jeg har vennene mine her nå så det vil jeg absolutt ikke.

 

huff dette ble litt langt men kanskje noen orker lese dette.

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lest hele innlegget ditt. Mine tanker er følgende; Du trenger å få mere selvtillitt og ikke henge deg så opp i din x eller din kompis. Ingen av dem er etter min mening bra nok for deg. Du nå igang med å gjøre noe med vekten din, men ikke la det handle om hva menn synes om deg. Men at DU selv skal være fornøyd med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...