Gå til innhold

Kan jeg klare det denne gangen?


Gjest Liv

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en dame på snart 43 år.

Jeg har prøvd å gå ned i vekt i mange år. Men har aldri lykkes.

Jeg ble overvektig etter første fødsel for snart 16 år siden.Etter andre fødsel 2 år etter,stoppet vektnåla enda høyere opp. Og etter det har jeg fortsatt lagt på meg. Nå veier jeg 104 kg og er 173 høy........

Jeg har tatt flere grete roede kurs. Til å begynne går det veldig bra. Men jeg har vel egentlig aldri fullført et helt kurs. Jeg har bøkene og hvet veldig godt hvordan opplegget fungerer, så det er bare å ta seg i nakken og gjennomføre det.

Da har jeg bestemt meg for n'te gang at jeg skal klare det. Kan jeg greie det nå da??? Kanskje det hjelper å delta i dette forumet?

Ja ,jeg bestemmer meg igjen....NÅ skal det gjennomføres!!!!

Starter i morgen 30.01.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en dame på snart 43 år.

Jeg har prøvd å gå ned i vekt i mange år. Men har aldri lykkes.

Jeg ble overvektig etter første fødsel for snart 16 år siden.Etter andre fødsel 2 år etter,stoppet vektnåla enda høyere opp. Og etter det har jeg fortsatt lagt på meg. Nå veier jeg 104 kg og er 173 høy........

Jeg har tatt flere grete roede kurs. Til å begynne går det veldig bra. Men jeg har vel egentlig aldri fullført et helt kurs. Jeg har bøkene og hvet veldig godt hvordan opplegget fungerer, så det er bare å ta seg i nakken og gjennomføre det.

Da har jeg bestemt meg for n'te gang at jeg skal klare det. Kan jeg greie det nå da??? Kanskje det hjelper å delta i dette forumet?

Ja ,jeg bestemmer meg igjen....NÅ skal det gjennomføres!!!!

Starter i morgen 30.01.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg.

Jeg er en dame på 53.

Vekta viste 114kg da jeg startet og på to uker har jeg klart å gå ned 3.7kg.

Jippi er sååååå glad.

Har bestemt meg for at dette skal jeg klare.

har også prøvd mange kurer men mange år siden grete roede.

har brukt ett helt år på å greie å legge røyken på hylla og det har jeg endelig klart.Røykfri over ett helt år,men kiloene kom på det ene etter det andre så mitt mål bli å prøve å komme meg ned til 80kg.

ja mange kilo,men jeg tenker å bruke ett år.

Går tur og syns det er ok trim for meg men vil prøve litt styrketrening.Men ikke så gøy alene.

Har en sporty tanteunge som har lovet å bli med første gangen så da blir det vel litt annet også.

Har gitt beskjed til hele familien at mamma er på nett med grete roede å det blir jeg lenge-

håper også at det her forumet kan gi støtte og gode råd som vi kan dele med hverandre.

Så da prates vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...