Gå til innhold

Menyplaner


Gjest leiavflesket
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest leiavflesket

Jeg prøver igjen. Har bestilt nettkurs med oppstart 13/2.

Målet er minus 35 kilo før jul.

 

I den forbindelse lurer jeg på om det finnes ferdige menyplaner for en og en uke av gangen, man kan bruke i begynnelsen? Jeg synes det er forferdelig mye å sette seg inn i, og tungvint å måtte hente en og en oppskrift fra nettsidene, samt registrere hva og hvor mye man har puttet i seg hver dag. Det hadde vært så mye lettere å velge seg en ukesplan med oppskrifter for hvert måltid, og gjerne en innkjøpsliste til en ukes mathandling. Da hadde man spart seg mye plunder og tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Gjest Betterme

Jeg prøver igjen. Har bestilt nettkurs med oppstart 13/2.

Målet er minus 35 kilo før jul.

 

I den forbindelse lurer jeg på om det finnes ferdige menyplaner for en og en uke av gangen, man kan bruke i begynnelsen? Jeg synes det er forferdelig mye å sette seg inn i, og tungvint å måtte hente en og en oppskrift fra nettsidene, samt registrere hva og hvor mye man har puttet i seg hver dag. Det hadde vært så mye lettere å velge seg en ukesplan med oppskrifter for hvert måltid, og gjerne en innkjøpsliste til en ukes mathandling. Da hadde man spart seg mye plunder og tid.

 

 

Fikk du noen gang svar på det du spør om her. Begynte i dag og skal i gang med å planlegge og kjenner at jeg har det nøyaktig det samme som deg. EEK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Sprekere

Jeg prøver igjen. Har bestilt nettkurs med oppstart 13/2.

Målet er minus 35 kilo før jul.

 

I den forbindelse lurer jeg på om det finnes ferdige menyplaner for en og en uke av gangen, man kan bruke i begynnelsen? Jeg synes det er forferdelig mye å sette seg inn i, og tungvint å måtte hente en og en oppskrift fra nettsidene, samt registrere hva og hvor mye man har puttet i seg hver dag. Det hadde vært så mye lettere å velge seg en ukesplan med oppskrifter for hvert måltid, og gjerne en innkjøpsliste til en ukes mathandling. Da hadde man spart seg mye plunder og tid.

 

Har du sett her inne: http://www.melk.no/helse-og-livsstil/kosthold-vekt-og-trening/dagsmeny-for-kvinner-1600-kcal/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...