Gå til innhold

Kaloriliste?


Gjest blåstjerne

Anbefalte innlegg

Gjest blåstjerne

Hei.

 

Jeg har bestilt nettkurs, men ikke mottatt kursmateriell ennå. Likevel har jeg så smått startet på mitt nye og forhåpentligvis, lettere liv. Jeg skulle gjerne hatt en oversikt over hvor mange kalorier som er i de forskjellige matvarene, men har ikke funnet det på nettsidene her?

 

Jeg antar det står i bøkene som kommer i posten snart, men det hadde vært greit med et lite forsprang også. En annen ting, jeg får ikke registrert matinntaket på sidene mine her. Er den funksjonen sperret til kurset er betalt? Logisk det, men destod viktigere å ha tilgang til en kaloriliste frem til dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har bestilt nettkurs, men ikke mottatt kursmateriell ennå. Likevel har jeg så smått startet på mitt nye og forhåpentligvis, lettere liv. Jeg skulle gjerne hatt en oversikt over hvor mange kalorier som er i de forskjellige matvarene, men har ikke funnet det på nettsidene her?

 

Jeg antar det står i bøkene som kommer i posten snart, men det hadde vært greit med et lite forsprang også. En annen ting, jeg får ikke registrert matinntaket på sidene mine her. Er den funksjonen sperret til kurset er betalt? Logisk det, men destod viktigere å ha tilgang til en kaloriliste frem til dag...

 

Hei

Det er fullt mulig å registrere matinntaket selv om du ikke er registrert som kursdeltaker. Har lest at flere har problem med det samme. Løsningen kan være å bruke en annen nettleser, for eksempel firefox.

Du finner kcalliste på www.matvaretabellen.no

Denne listen inneholder oversikt over kcal og næring i ulike matvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...